Skravletråd :)

Ja rundt 14-15 des :) men han har jo masa hver dag siden fredag :p sånt at no blir det nok ikke flere spørsmål fra han om test før neste uke en gang :)

Ja, da kryssar eg fingrane for dikka fortsatt :)
Ha ein flott dag i dag :)

FML! Hatt iPhone6 i 3 dagar, så går den rett i badegolvet:(

Oh nooooo! Den er kip! Om fronten er knust kan du få bytta den på InfoCare. Dei har "små" butikkar/stands ein del plassar. Kan Google dei så finner du ut om dei har i nærheten av deg.

Oh nooooo! Den er kip! Om fronten er knust kan du få bytta den på InfoCare. Dei har "små" butikkar/stands ein del plassar. Kan Google dei så finner du ut om dei har i nærheten av deg.
Det er ikke så vanskelig. Sambo har byttet microfon og skjerm på sin - og på ipad. Han fant bare ut han skulle prøve, og det gikk bra:)

• Liker
Reactions: EJ
Siden du har så fysisk jobb, blir du sykmeldt hele svskapet du da tror du?

Tenker du meg eller har du quota feil?
Eg kjem iallefall til å gå sjukmeldt resten av svangerskapet. Har ikkje ein fysisk jobb, men sliter med hovudpine, kvalme, høgt bt osv. Frå veke 20 er eg uansett 100% sjukmeldt pga risikosvangerskap.

Tenker du meg eller har du quota feil?
Eg kjem iallefall til å gå sjukmeldt resten av svangerskapet. Har ikkje ein fysisk jobb, men sliter med hovudpine, kvalme, høgt bt osv. Frå veke 20 er eg uansett 100% sjukmeldt pga risikosvangerskap.
Var m&m mini - haha :p lov å skylde på at det er tidlig ennå?:p

Back
Topp