Skravletråd :)

Men eg såg dei hadde tilbud på det. 800kr. På supertilbud! Jammen dyrt for eit vaffeljern. Bør bli gode dei vaflene:p

Btw: har høyrt mykje drit om det jernet (fort slitt, held ikkje bra på varmen, mykje smør må til osv). Er stilig og alt det der, men det er visstnok ikkje det beste du får kjøpt. Iallefall ikkje til den prisen.

Smaker mye fisk :( Likevel lager hun de hver eneste gang vi kommer på besøk. Hun vet jeg hater fisk!

Svigermor begynner faktisk å lære nå. Men da vi var i spania i påsken skulle hun absolutt lage fisk til middag to kvelder på en uke fordi ungene hennes var der :o
Jeg sa til mannen at da drar jeg heller et annet sted og spiser :p er man på ferie skal alle kose seg syns jeg :p

Men eg såg dei hadde tilbud på det. 800kr. På supertilbud! Jammen dyrt for eit vaffeljern. Bør bli gode dei vaflene:p
Forventer nesten at vaflene lager seg selv for den prisen

Svigermor begynner faktisk å lære nå. Men da vi var i spania i påsken skulle hun absolutt lage fisk til middag to kvelder på en uke fordi ungene hennes var der :eek:
Jeg sa til mannen at da drar jeg heller et annet sted og spiser :p er man på ferie skal alle kose seg syns jeg :p
Helt enig med deg ;)

Btw: har høyrt mykje drit om det jernet (fort slitt, held ikkje bra på varmen, mykje smør må til osv). Er stilig og alt det der, men det er visstnok ikkje det beste du får kjøpt. Iallefall ikkje til den prisen.
Det blir vel ofte sånn med sånne spesielle ting. Du betalar for designet men ikkje nødvendigvis for kvaliteten.

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp