Jeg vil ikke ha noen fiskSambo her er ikke glad i fiskekaker, fiskepinner, fiskeboller osv. Men veldig glad i rene fiskefileter å sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ikke ha noen fiskSambo her er ikke glad i fiskekaker, fiskepinner, fiskeboller osv. Men veldig glad i rene fiskefileter å sånn![]()
Okei, skjønner den. Fått et annet forhold til søvn etter jeg fikk barn her ogsåEtter 3 kolikkbarn er kroppen blitt vant med det og har ikke klart å snudd det eller når barna er bort kan jeg sove masse men når barna er hjemme sover jeg liteligger på vakt hele tiden :/
Moods of Norway sitt er kultnope, men har ønsket med til jul da... men ikke for min sin del. jenta som elsker vaffel.
Men fiskeboller er jo så gooooodt!Jeg vil ikke ha noen fisk![]()
Ja det er stiligMoods of Norway sitt er kult![]()
Ikke i det hele tatt!Men fiskeboller er jo så gooooodt!
Men fiskeboller er jo så gooooodt!
Men eg såg dei hadde tilbud på det. 800kr. På supertilbud! Jammen dyrt for eit vaffeljern. Bør bli gode dei vafleneJa det er stilig![]()
Raspet gulerot må tilSå enig! Med kvit saus, poteter og litt bacon/flesk![]()
Den serien er så fin den! Hadde opptaksboksen full av episoder medan eg var gravidHar grått meg igjennom serien fødeavdelingen![]()
Hihi. Er nok bare så god som røra erMen eg såg dei hadde tilbud på det. 800kr. På supertilbud! Jammen dyrt for eit vaffeljern. Bør bli gode dei vaflene![]()
Ja, det er det viktigste tilbehøretRaspet gulerot må til![]()
virker som en koselig film![]()
Synes det er stilig jeg også, men tror ikke vaflene smaker bedreMen eg såg dei hadde tilbud på det. 800kr. På supertilbud! Jammen dyrt for eit vaffeljern. Bør bli gode dei vaflene![]()
Kanskje det er ein ekstra ingrediens i jernet?Hihi. Er nok bare så god som røra er![]()
Raspet gulerot må til![]()
Søstra mi kjøpte det, så satsar på å besøke ho når eg blir vaffelsugenSynes det er stilig jeg også, men tror ikke vaflene smaker bedre
Veldig fornøyd med det jeg har og orker ikke bruke så mye penger på det. Hadde jeg manglet vaffeljern kunne jeg kanskje funnet på det![]()