Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Begynner å tvileJeg er voksen nok!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner å tvileJeg er voksen nok!!![]()
Ja, jeg har troaTror du jeg klarer det?![]()
Okei. Den har jeg ikke hørt om.hats of for christmas eller noe i den duren![]()
nope, men har ønsket med til jul da... men ikke for min sin del. jenta som elsker vaffel.Hva, har du ikke
Du får ønske deg til julhar ikek vaffeljern eller toastjern jeg![]()
Vaffeljern - dobbelt - er mye bruktLager du aldri vafler da?
Lager jeg ofte om vi får besøk![]()
Har bare smakt de hjemmelagde![]()
Høres best ut med kyllingfilet. Tror vi må ha det en dag herOm jeg skal ha til mange så lager jeg selv av kyllingkjøttdeig, men om det bare er jeg og mannen som vil ha rask middag bruker vi ofte ren kyllingfilet![]()
Lager du aldri vafler da?
Lager jeg ofte om vi får besøk![]()
Er den artig? Orker ikke reise meg for å hente brillene![]()
Ja gleder meg.. Ikke til å veie meg da menSpennende da![]()
Kommer vel an på jernet og størrelsen på skivaIkke i det jeg hadde før hvertfall. Når du tok igjen lokket så tøt jo halve skiven ut av jernet![]()
Ja, jeg har troa![]()
Det er vel sjeldent noen gleder seg tilJa gleder meg.. Ikke til å veie meg da men![]()
Synes det er veldig greit å ha i hus. Er noe som både små og store likernei, jeg kan no ikke det damen jeg liker vaffel ja... men det er ikke noe jeg må ha..
Smaker mye fiskDa skjønner jeg at de sikkert smaker litt fisk![]()
Det var veldig liteSov 5 timer inatt og ingenting på dagen idag så håper jeg sovner til normaltid idag![]()
Satser vel på at du liker dem til slutt daSmaker mye fiskLikevel lager hun de hver eneste gang vi kommer på besøk. Hun vet jeg hater fisk!
Er den som smaker best jaHøres best ut med kyllingfilet. Tror vi må ha det en dag her![]()