Og annet kjøttSukkjaja. Får leve på kylling du da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og annet kjøttSukkjaja. Får leve på kylling du da
![]()
Mmmmmm. Nå må jeg ha fiskeboller en dag merker jegJa, det er det viktigste tilbehøret![]()
Ja, det må du gjøreSøstra mi kjøpte det, så satsar på å besøke ho når eg blir vaffelsugen![]()
Er godt å få litt inspirasjonMange middagstips til neste uke her nå![]()
Fiskepinner spiser jeg sjelden. Best på skive det synes jegRaspa gulrot er eit must til fiskepinner, ellers er det heilt greit![]()
Men eg såg dei hadde tilbud på det. 800kr. På supertilbud! Jammen dyrt for eit vaffeljern. Bør bli gode dei vaflene![]()
amme herVaffeljern - dobbelt - er mye brukt![]()
Smaker mye fiskLikevel lager hun de hver eneste gang vi kommer på besøk. Hun vet jeg hater fisk!
For min del ogMange middagstips til neste uke her nå![]()
På skive???Fiskepinner spiser jeg sjelden. Best på skive det synes jeg
Forventer nesten at vaflene lager seg selv for den prisenMen eg såg dei hadde tilbud på det. 800kr. På supertilbud! Jammen dyrt for eit vaffeljern. Bør bli gode dei vaflene![]()
Aldri godt å viteKanskje det er ein ekstra ingrediens i jernet?![]()
Fiskepinner spiser jeg sjelden. Best på skive det synes jeg
JaaaPå brødskiva? No har eg høyrt det og
Kapteinens fylte rødspette er veldig godt med raspa gulrot![]()
Helt enig med degSvigermor begynner faktisk å lære nå. Men da vi var i spania i påsken skulle hun absolutt lage fisk til middag to kvelder på en uke fordi ungene hennes var der
Jeg sa til mannen at da drar jeg heller et annet sted og spiserer man på ferie skal alle kose seg syns jeg
![]()
Det blir vel ofte sånn med sånne spesielle ting. Du betalar for designet men ikkje nødvendigvis for kvaliteten.Btw: har høyrt mykje drit om det jernet (fort slitt, held ikkje bra på varmen, mykje smør må til osv). Er stilig og alt det der, men det er visstnok ikkje det beste du får kjøpt. Iallefall ikkje til den prisen.
Ja, det er detEr godt å få litt inspirasjon![]()
Har grått meg igjennom serien fødeavdelingen![]()
Di forventer myeForventer nesten at vaflene lager seg selv for den prisen