Lanternes dagbok

Nå er det på tide med en oppdatering! Merker jeg er alt for dårlig på å skrive her inne, syntes ukene bare flyr avgårde.

I dag er jeg 32+3, og det er nøyaktig 8 uker til termin :D
Er for tiden 50% sykemeldt, og syntes det er ganske ok. Har slitt mye med svimmelhet og hjertebank, samt masse kynnere på jobb, så nå tar jeg det litt mer rolig.

Begynner å bli ganske utålmodig, og gleder meg litt til babyen synker litt. Nå presser han sånn på lungene at jeg blir anpusten bare av å sitte i ro...På grunn av nerver i klem på den ene hoften, sliter jeg veldig med å sove om kvelden. Når jeg ligger på siden begynner hofte og lår å prikke og bli numment. Veldig ubehagelig når jeg skal prøve å slappe av. Den siste tiden har dette også skjedd når jeg sitter, og til og med noen ganger når jeg står.
Var hos fysio forrige uke, og den natten var den første "prikkefrie" på lang tid. Dessverre var det bare for den ene natten...

To uker til juleferie og fem uker til jeg går ut i permisjon nå. Jeg gleder meg!
 
Skjønner du er utålmodig, men 8 uker er ikke lenge ^^
Flotte magen din :D
 
Skjønner du er utålmodig, men 8 uker er ikke lenge ^^
Flotte magen din :D
8 uker er ingenting i forhold til de over 30 ukene jeg har gått hittil :D Tiden flyr sikkert nå som det er jul:)
 
I dag har jeg vært og badet, siden svømmesenteret i nærheten har halv pris nå i juleferien :D Det gjør virkelig godt for både kropp og sjel å ligge å duppe i varmt vann :p
 
37 uker - permisjon, here I come!

Endelig er jeg offisielt i permisjon, selv om jeg kun har vært innom jobb to dager denne uken.

I dag har jeg vasket fire maskiner med babyklær i ymse størrelser så nå begynner kommoden til småen endelig å bli fylt opp.

Har også vært på storhandel i dag, og både ammesingleter og nettingtruser er kjøpt inn. Nå begynner jeg endelig å bli litt klar, må bare få sydd det der babynestet. Er flere måneder siden jeg handlet inn stoff, så må få gjort det neste uke.

Vekten har gått opp en del den siste tiden, halvparten av den totale vektoppgangen har kommet de siste 6 ukene. Men men, jeg kan fortsatt bruke gifteringen, så jeg tar det hele med knusende ro ;)

Dagens mage:

ImageUploadedByBV Forum1420829697.129598.jpg
 
Tenk at vi er så langt :D
 
39 uker i morgen og magebilde på vei;) Stay tuned! :p
 
Jepp, da var vi kommet til uke 39:)

Nå er det bare 10 dager til termin og det hele blir bare mer og mer virkelig.
Gleder meg veldig til mini kommer, men syntes samtidig at det er litt skummelt å tenke på at det ikke er noe angrerett hvis jeg ikke trives med den nye tilværelsen. Alt går nok bra, men av og til blir det litt "tenk hvis"-tanker. Har gått opp nøyaktig 12,8 kg, så nå håper jeg det stagnerer litt.

Merker det er veldig godt å være i permisjon og kunne sove når det passer meg. Her er småen veldig aktiv i noen timer etter midnatt, så våkner ofte av all turningen. Selv om det begynner å bli trangt, vet han virkelig å utnytte all den plassen han har :p

Noe av det jeg gleder meg mest til etter fødsel, er å forhåpentligvis kunne snu meg i sengen uten bekkensmerter.

Babyen har ennå ikke festet hodet, så tror neppe det skjer noe her før vi kommer over i februar måned.

Her er magen fra i morges:) Spent på hvor mye større den blir!

ImageUploadedByBV Forum1422039957.216059.jpg
 
Back
Topp