Lanternes dagbok

Så fin mage!! Snart er mini her :D
 
Har ofte en sammenheng det der;)
Har det? Liggi rett ut med nesten 40 i feber i hele dag men nå har den og endelig sluppet taket så nå er jeg klar for fødsel altså :D
 
Snart, snart! Prøver å late som om jeg ikke er gravid, sånn at tiden skal gå fortere, men det er jaggu ikke enkelt :D
Haha, late som du ikke er gravid ja. Hvordan går det for deg synes du? :p
 
Termin i morgen, og barnesengen står nå klar inne på soverommet. Håper den slipper å være tom så veldig mye lenger nå!
 
Termin i morgen, og barnesengen står nå klar inne på soverommet. Håper den slipper å være tom så veldig mye lenger nå!
Heier på at lillegutt kommer ut innen onsdag ♡
 
Oioioi! Nå gleder jeg meg til oppdatering de nærmeste dagene:D lykke til!
 
Spennende dager framover nå :D
 
Termin i dag:) Har vært hos jordmor, og hun kunne fortelle at hodet hadde festet seg og at han ligger langt nedi bekkenet. Slimproppen, i allefall store deler av den, gikk i går, så ting er på gang om ikke så lenge :)

SF-målet har flatet seg helt ut, og er likt som det var for to uker siden. Ut ifra å kjenne på babyen, ville jm anslå at han var rundt 3,2 kg, og max 3,5.

Snart, snart, snart er han her!❤️
 
Tenk at termindato er her ♡ Jeg husker så utrolig godt IKM gruppa vår og gleden over positiv test, nå er vi i mål :D Eller nesten i mål. :)
 
Termin i dag:) Har vært hos jordmor, og hun kunne fortelle at hodet hadde festet seg og at han ligger langt nedi bekkenet. Slimproppen, i allefall store deler av den, gikk i går, så ting er på gang om ikke så lenge :)

SF-målet har flatet seg helt ut, og er likt som det var for to uker siden. Ut ifra å kjenne på babyen, ville jm anslå at han var rundt 3,2 kg, og max 3,5.

Snart, snart, snart er han her!❤️
måtte bare titte innom en tur:D ikke lenge til lille er her nå:D blir spennende å følge med deg fremover nå.... og masse lykke til når det nærmer seg. har du noen følelse på når mini har tenkt seg ut?
 
måtte bare titte innom en tur:D ikke lenge til lille er her nå:D blir spennende å følge med deg fremover nå.... og masse lykke til når det nærmer seg. har du noen følelse på når mini har tenkt seg ut?
Så koselig med besøk i dagboken! Takk for lykkeønskningene - håper også han er her snart. Håper han kommer i løpet av uken, men ingen særlige tegn til at han vil komme ennå. Kanskje det skjer noe i natt? :D
 
Så koselig med besøk i dagboken! Takk for lykkeønskningene - håper også han er her snart. Håper han kommer i løpet av uken, men ingen særlige tegn til at han vil komme ennå. Kanskje det skjer noe i natt? :D
Håper vannet går med et stort splæsj i natt :D om han ikke gjør det, så kanskje han kommer nærmere helgen? De siste dagene går sakte,men plutselig er han der <3
 
Håper vannet går med et stort splæsj i natt :D om han ikke gjør det, så kanskje han kommer nærmere helgen? De siste dagene går sakte,men plutselig er han der <3
Det gjorde det verken i går natt eller denne natten. Det nærmer seg helg, så krysser fingrene for at han kommer før den ;)
 
Jeg er spent!!
Jeg og! Skjer fint lite, men i dag føler jeg at hele mage- og hofteregionen strammer hele tiden. Akkurat som om det er et konstant trykk i korsryggen og på sidene. Leser alt som gode tegn, så dette må da være positivt ;D
 
Back
Topp