Lanternes dagbok

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Lanterne, 4 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Så fin mage!! Snart er mini her :D

2. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Ja, tro det eller ei så har den det :D

3. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Juli13-jentene Januarskatter 2015 VIP

Har ofte en sammenheng det der;)

4. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Snart, snart! Prøver å late som om jeg ikke er gravid, sånn at tiden skal gå fortere, men det er jaggu ikke enkelt :D

• Liker Liker x 1
  5. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Har det? Liggi rett ut med nesten 40 i feber i hele dag men nå har den og endelig sluppet taket så nå er jeg klar for fødsel altså :D

6. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Haha, late som du ikke er gravid ja. Hvordan går det for deg synes du? :p

7. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Funker ganske dårlig hittil, men tenkte å prøve litt mer i morgen :p

8. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Termin i morgen, og barnesengen står nå klar inne på soverommet. Håper den slipper å være tom så veldig mye lenger nå!

• Liker Liker x 1
  9. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Heier på at lillegutt kommer ut innen onsdag ♡

10. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Jeg og!

11. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Juli13-jentene Januarskatter 2015 VIP

Oioioi! Nå gleder jeg meg til oppdatering de nærmeste dagene:D lykke til!

12. Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP

Spennende dager framover nå :D

13. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Termin i dag:) Har vært hos jordmor, og hun kunne fortelle at hodet hadde festet seg og at han ligger langt nedi bekkenet. Slimproppen, i allefall store deler av den, gikk i går, så ting er på gang om ikke så lenge :)

SF-målet har flatet seg helt ut, og er likt som det var for to uker siden. Ut ifra å kjenne på babyen, ville jm anslå at han var rundt 3,2 kg, og max 3,5.

Snart, snart, snart er han her!❤️

14. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Tenk at termindato er her ♡ Jeg husker så utrolig godt IKM gruppa vår og gleden over positiv test, nå er vi i mål :D Eller nesten i mål. :)

• Liker Liker x 2
  15. Bina Pine Bina VIP

måtte bare titte innom en tur:D ikke lenge til lille er her nå:D blir spennende å følge med deg fremover nå.... og masse lykke til når det nærmer seg. har du noen følelse på når mini har tenkt seg ut?

16. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Så koselig med besøk i dagboken! Takk for lykkeønskningene - håper også han er her snart. Håper han kommer i løpet av uken, men ingen særlige tegn til at han vil komme ennå. Kanskje det skjer noe i natt? :D

17. Bina Pine Bina VIP

Håper vannet går med et stort splæsj i natt :D om han ikke gjør det, så kanskje han kommer nærmere helgen? De siste dagene går sakte,men plutselig er han der <3

18. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Juli13-jentene Januarskatter 2015 VIP

Jeg er spent!!

19. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Det gjorde det verken i går natt eller denne natten. Det nærmer seg helg, så krysser fingrene for at han kommer før den ;)

20. Lanterne Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprillykke 2017 Februarlykke 2015

Jeg og! Skjer fint lite, men i dag føler jeg at hele mage- og hofteregionen strammer hele tiden. Akkurat som om det er et konstant trykk i korsryggen og på sidene. Leser alt som gode tegn, så dette må da være positivt ;D

Del denne siden