Ikke jeg hellervet ikke om jeg klarer det nei..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg hellervet ikke om jeg klarer det nei..
Var heldig jeg med. Vi dro til Florida til Disney World![]()
Ok, så det etter jeg hadde spurtSåtr lenger opp,til ei tidligere venninne av meg.
Det er lenge1 1/2 time... det er for sent.
Ååh...hørtes nydelig utPepperbiff, stekt løk og poteter. Og saus til da såklartvar godt
![]()
Vært 2 gangerDit vil jeg og![]()
Da blir det sent jaegentlig kl 17.00. jenta legger seg mellom 19-19.30
Uff...så trist daOff.. Hjertet brister litt. Er familieselskap i dag, men jeg og mannen sa fra vi ikke kunne komme fordi vi har vært så kvalm og dårlig siste dagen og vil ikke smitte noen. Trodde ikke lillesøster skulle i selskap for var den beskjeden jeg hadde fått tidligere, men nå fikk jeg gråtende telefon fra henne for jeg ikke var der. Hun er 14 år og har autisme. Sosiale ting er veldig vanskelig for henne, og hun sier selv at det bare går greit når jeg er der med henne![]()
Tviler jeg påblir vell mere liv etter jeg drar![]()
Så flink du er daTror jeg skal bake, kakemenn,pepperkaker og serinakakerbarna er ute å leker med sambo
så må jeg bake brød så vi har matpakker i morgen
![]()
Men vi skal jo deleVar litt mye for lommeboka mi og![]()
Joho det gjør duTar aldri feil
Snill du erDet blir hun nok![]()
Gjør jeg ikke detJoho det gjør du
Har du?Ja, heldigvis. Abstinenser jo!
Hvorfor er han sur? Pga middagen?tenker å gjøre det. så får bare samboern min spise mat der han. han er allerede sur, så gjør ikke noe om vi ikke kommer.
Kos deremå ivei å hente jenta nå. snakkes
Ja, ikke noe kjekt når det blir slikUff...så trist da![]()
Ok, leser litt delte meninger skjønner duEr en stund siden jeg var der, men det er moro det. Var der en del med nevøen min for mange år siden. Også har de jo klatrevegg osv nå da. Det har kommet etter at jeg var der, men hele greiene skal visst være veldig bra.
Ingen tullemus herHaha...tullemus![]()