Du må det jaJa det må jeg si meg enig i![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må det jaJa det må jeg si meg enig i![]()
Uff da s tristOff.. Hjertet brister litt. Er familieselskap i dag, men jeg og mannen sa fra vi ikke kunne komme fordi vi har vært så kvalm og dårlig siste dagen og vil ikke smitte noen. Trodde ikke lillesøster skulle i selskap for var den beskjeden jeg hadde fått tidligere, men nå fikk jeg gråtende telefon fra henne for jeg ikke var der. Hun er 14 år og har autisme. Sosiale ting er veldig vanskelig for henne, og hun sier selv at det bare går greit når jeg er der med henne![]()
Off.. Hjertet brister litt. Er familieselskap i dag, men jeg og mannen sa fra vi ikke kunne komme fordi vi har vært så kvalm og dårlig siste dagen og vil ikke smitte noen. Trodde ikke lillesøster skulle i selskap for var den beskjeden jeg hadde fått tidligere, men nå fikk jeg gråtende telefon fra henne for jeg ikke var der. Hun er 14 år og har autisme. Sosiale ting er veldig vanskelig for henne, og hun sier selv at det bare går greit når jeg er der med henne![]()
Jo det tror jegÅ jaikke noe problem det heller
![]()
Å jaikke noe problem det heller
![]()
Det vil jeg ha!Jeg også.! Kjøpte Olafbamse påebay
Er det langt unna? Hiv deg rundt å kjøre da om det ikke er for langt?Off.. Hjertet brister litt. Er familieselskap i dag, men jeg og mannen sa fra vi ikke kunne komme fordi vi har vært så kvalm og dårlig siste dagen og vil ikke smitte noen. Trodde ikke lillesøster skulle i selskap for var den beskjeden jeg hadde fått tidligere, men nå fikk jeg gråtende telefon fra henne for jeg ikke var der. Hun er 14 år og har autisme. Sosiale ting er veldig vanskelig for henne, og hun sier selv at det bare går greit når jeg er der med henne![]()
Jo det tror jeg
Ja, kjenner jeg får vondt i hjertet altsåUff da s trist
Fordi jeg blir for nysgjerrig, og vlir for lenge å venteHvorfor ikke?
Du og baconHadde ikke, men slengte på litt mør og fårepølse
![]()
Nei, jeg gjorde ikke det, men alltid fælt å høre når hun ikke har det greithuffmen du viste jo ikke om det da
![]()
Må kjøpe da<Det vil jeg ha!
Aner ikke.Hvem gjør det for deg da da?![]()
Det skjønner jeg.Nei, jeg gjorde ikke det, men alltid fælt å høre når hun ikke har det greit
Nei, jeg gjorde ikke det, men alltid fælt å høre når hun ikke har det greit