God til åå huske jegdet var det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God til åå huske jegdet var det..
Så blir 18.30?? Det blir jo altfor seint. Skulle jo tro de kunne få til tidligere på en søndag..
Ingen plass egentligHvilken plass sikter du deg mot?
Bli hjemme dutrur bare de tenker på seg selv.. så orker ikke å dra. de skjønner jo ikke hva en mener om man gir etter hele tiden. desuten frister ikke det de skulle lage heller.
Er nettop detSpørs jo hvor mange det er å skravle med![]()
Hjelper ikkeda hadde jeg klikket!![]()
Bli hjemme du
Bare å si at du ga beskjed om at vesla skulle på skolen så det kunne ikke bli seint, så da kan ikke dere komme.trur bare de tenker på seg selv.. så orker ikke å dra. de skjønner jo ikke hva en mener om man gir etter hele tiden. desuten frister ikke det de skulle lage heller.
Hjelper ikke
Jeg også!blir gal av slike mennesker! også slike som alltid kommer for seint til middag.
Bare å si at du ga beskjed om at vesla skulle på skolen så det kunne ikke bli seint, så da kan ikke dere komme.
Hvorfor er han det?tenker å gjøre det. så får bare samboern min spise mat der han. han er allerede sur, så gjør ikke noe om vi ikke kommer.
blir gal av slike mennesker! også slike som alltid kommer for seint til middag.
Bestille noe?så nå sitter jeg å lure på hva jeg skal lage meg og jenta til middag![]()
Hvorfor er han det?
Ja, men når du til og med hadde sagt fra på forhånd...Samboeren min er der, så regner med at han har allerede sagt dethar no vært greit om det hadde vært fredag eller lørdag.