Hæ? Hva?Veldig gøy med lett blanding. Også har man jo også de som nettopp har født da![]()
Kjempekoslig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Hva?Veldig gøy med lett blanding. Også har man jo også de som nettopp har født da![]()
Hele bollen er jo en stor sving. Klart det gir meningMakes no sense
Men kanelsnurrer er jo logisk.
I svingen er bare rar![]()
HeheDet er jo liksom både bra å ikke bra![]()
Forstod det i ettertid. Var bare litt treg til å kobleSkravletrådenat så mange prøver og mange som er ny-gravid
![]()
Å ødelegge spillkonsoller for at han er hissig? Neivel.Det har da ingenting med voksenhet å gjøre..
DialektMakes no sense
Men kanelsnurrer er jo logisk.
I svingen er bare rar![]()
Får sånn jeg også innimellom. Ikke artig det nei.Aldri opplevdskal huske det til neste gang. Va ikke så morro når den sa brukeren min ikke eksisterte
![]()
Har med temptament å kjøre, ikke voksenhetÅ ødelegge spillkonsoller for at han er hissig? Neivel.
Men han kan ikke holde på sånn når det komme babyå ødelegge ting å sånt.
Tenk at du skjønte hva bakeplate betød daJeg og, men det pleier ikke bli så mye ut av det. Men i år må jeg få til noen kakemenn![]()
Var ikke detFår sånn jeg også innimellom. Ikke artig det nei.
Åååå.... Her er det kun app.Jeg bruker egentlig bare dataen![]()
Kan ikke skravle alene hellerHer var ikke akkurat så mange andre enn meg i natt da, så ble for det meste netflix![]()
Kun app her ogÅååå.... Her er det kun app.
Skal du bort?I dag var det stappfult. Hadde tenkt å prøve å finne no å ha på i kveld. Gav opp![]()
Nei, det går jo ikkeKan ikke skravle alene heller![]()
Joooo.... Er jo fint med gravidmage daJulebordingenting som kler denne magen
![]()
Liker best å skrive på tastatur så da er det greiestÅååå.... Her er det kun app.
Var den ikke god?Jeg og. Og ihvertfall etter at jeg smakte på twixen min![]()