såpass ja.Det gjorde det absolutt. Hadde like mange innlegg i nov da, men 10 plass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
såpass ja.Det gjorde det absolutt. Hadde like mange innlegg i nov da, men 10 plass![]()
Oi. Fikk du i deg noe?
Skjønner det jeg ogsåHihiforståelig det ja.
Stakkars degnoen biter ,men kom opp igjen.
Konkurranseinnstinkter sikkert?Virker som noen tar det å være på topp 10 på liv og død. Hvorfor er det så viktig for dere?
Virker som noen tar det å være på topp 10 på liv og død. Hvorfor er det så viktig for dere?
Ikke jeg heller, tror de ble slettet gasnke fort da jeg begynte å vanke her inne igjenJa leste litt lengre og de med enkelt ord osv er jo det. Har aldri deltatt på de jeg![]()
Jeg trenger ikke det, har ikke det som mål denne mnd heller. Topp 100 er topp for megtrenger ikke å være det på liv og død... men hvis jeg er det så blir jeg glad![]()
Noen vil kanskje vinne en vogn da, jeg trenger den ikke hvertfallVirker som noen tar det å være på topp 10 på liv og død. Hvorfor er det så viktig for dere?
Stakkars deg
Virker som noen tar det å være på topp 10 på liv og død. Hvorfor er det så viktig for dere?
Jeg trenger ikke det, har ikke det som mål denne mnd heller. Topp 100 er topp for meg![]()
Kan vel si det sånn... Hun legger på seg 50 gr i døgnet så....Du har vel noen runder i løpet av dagen![]()
Tror de aller fleste gjør detJavel?
Tror det egentlig bare er litt for gøy. Har faktisk ikke prøvd engang de gangene jeg har vært oppi toppen. Bare skravles og har det gøy![]()
Javel?
Tror det egentlig bare er litt for gøy. Har faktisk ikke prøvd engang de gangene jeg har vært oppi toppen. Bare skravles og har det gøy![]()
Du ligger jo høyt oppe på listen du da.Har ingen mål om noe som helst. men skravler no i vei, når det er noen å skravle medblir jeg nr 11 eller 40 så spiller det ingen rolle
![]()
Men akkurat den er jo blitt stengtJa leste litt lengre og de med enkelt ord osv er jo det. Har aldri deltatt på de jeg![]()
Vi har skravlet myeSamme herhvorfor har du slik greie det står vip på?
Du ligger jo høyt oppe på listen du da.
Jeg også, dautrøtt. Men må vente på neste amming. Bah!Begynner å bli trøtt jeg![]()