EserehT
Gift med forumet
I går hadde jeg en slik dag, kvalm fra morran men hjalp å spise og drikke littLigger på sofaen for øyeblikket, kjenner kvalmen har bygget seg opp.. Skal på senvakt så prøver å forberede meg til det![]()
Ligger å ser på dr Phil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går hadde jeg en slik dag, kvalm fra morran men hjalp å spise og drikke littLigger på sofaen for øyeblikket, kjenner kvalmen har bygget seg opp.. Skal på senvakt så prøver å forberede meg til det![]()
Ja får håpe den blir bedre snartHei! Ligger på sofaen med dyna over meg, å håper formen kommer seg snart.
Ja får håpe den blir bedre snart
Ligger på sofaen under teppet, fått i meg 2 brødskiver, ikke så kvalm i dag. "Bank i bordet"Håper jeg å! Enn du?
Ligger på sofaen under teppet, fått i meg 2 brødskiver, ikke så kvalm i dag. "Bank i bordet"
Ser på dr phil.Sjokka
Bestilt jordmor timefikk time i uke 13
![]()
Handler om ungdommer og mødre som krangler og kjefter på hverandre. Osv osvHeldige dujeg orker ikke å prøve enda... Hva skjer på dr phil da?
Handler om ungdommer og mødre som krangler og kjefter på hverandre. Osv osv
Døtre som bruker dop, har sex med eldre, når de er mindreårige. Huff får helt vondt inni meg
Ja det stemmer braEn helt vanlig dag i USA![]()
Og jeg sovna![]()
Jeg har rømt til mine foreldres sofa i dag. Vi holder på å pusse opp bad og i dag skulle de ta vannet i hele huset store deler av dagen, så da er det best å ikke være hjemme. Kjekt å ha do og vask![]()
Hva skal dere ha til middag i dag?
Her blir det grønnsakssuppe og kjøtt, potet og sur og søt saus![]()
Våknet for ikke lenge sidenligger under dyna, men står vel snart opp
fikk sove igjen fra rundt 8, da hadde jeg vekket kjæresten, han ble veldig glad for frokost og gave, og han hadde på nye fine klær på jobb i dag, og har med to langpanner med sjokoladekake jeg bakte i går
er så herlig når voksne gleder seg over sin egen bursdag!
Koslig å spise sammenDeilig da! Trur jeg sovner snart igjen jeg åmå bare lage middag til jenta og meg
hun må jo få litt mat. Å vi spiser alltid sammen, så blir rart om jeg ikke gjør det
![]()