Sant sant
Med juleforberedelser og babyforberedelser så er det nok å henge fingrene i
Jeg håper også på januar - er allerede litt lei, men bare å holde ut.
Tvi Tvi !!
Tvi Tvi !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt bare vognpose til mine desemberbarn. Evt en gulpeklut under hodet. Og på veldig kalde dager et tynt ullteppe nedi posen, men mine har stort sett vært varme nok til å ikke trenge det. Fra ca mars har jeg ikke brukt mer ytterklær enn ei tynn lue og tynne votter nedi posen. Blir bare grining med en svett baby.Hei dere. håper alt er bra. Lurte på en ting jeg siden det er en stund siden jeg har brukt vogn. Når man er ute å triller, hva har man i vogna. Dyne? Pledd? Vognpose? Alle 3?
Àrghhh...kjenner at nå er vi inne i det tredje trimestret!! Vondt i ryggen, vondt med luft i magen, ingen matlyst, kvalm og trøtt... Yeeeyyyy!!!
Kjenner meg igjen - kroppslig så ønsker jeg at det var januar nesten februar nå... Blir en slitsom desember mnd"
Fikk 100 % sykemelding idag - håper kroppen blir bedre av å ikke jobbe en stund

Så godt med sykemelding! Jeg sov i to timer etter å ha levert gutten vår i barnehagen, i dag har vært en god dagskal legge inn litt søvn på dagtid fremover
![]()

Så bra!!! Imorgen skal jeg bare innom jobben med SM, rydde pulten og vise de andre hva som må gjøres![]()
Lettelse
Vært på trening idag hos fysioterapaut - dårlig tilstand på meg hehe .... Skal gå to ganger i uka- gledermeg å bli bedre i kroppen![]()

Yeahyyy - 9 julegaver i boks idag. Jeg har ventet på 3 for 2 salg i butikkene så idag jeg jeg gjort et varp
Spart maaaaasse penger he he ...
Min sliten nå etter å ha vært på 2 butikker ....skal ta med meg strikkinga og hive meg i sofan. Sku ønske jeg hadde kjøpt godter og brus på tur hjem
![]()
Hallaisen - er det noen av dere som har betsilt og mottatt Rimis Barnepakke?? Hva er oppi der? Er det bra eller?
Sist mener jeg det var voldsomt mye reklame![]()

Hallaisen - er det noen av dere som har betsilt og mottatt Rimis Barnepakke?? Hva er oppi der? Er det bra eller?
Æsj- det var da kjedelig å vente på - jaja... Var ikke så veldig imponert over apotekpakken heller... Den sommertrening får se![]()
Sommertrening? Hvilken apotekpakke fikk du? (Har fått Apotek1 - megafull eske - og Vitus Apotek - noe lettere - hittil.)
Desember kommer sikkert til å fly avgårde, også kommer januar til å føles som en evighet for oss!! Vi får krysse fingrene for januar begge toSant santMed juleforberedelser og babyforberedelser så er det nok å henge fingrene i
Jeg håper også på januar - er allerede litt lei, men bare å holde ut.
Tvi Tvi !!