God morgen.God morgen
Har kjørt kengubarnet på skolen,vaska gangen,rydda på kjøkkenet og satt på to vaskemaskiner..
No følte eg meg lat her eg ligg i senga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.God morgen
Har kjørt kengubarnet på skolen,vaska gangen,rydda på kjøkkenet og satt på to vaskemaskiner..
Åh, sengen. Der skulle jeg også gjerne vært. Men er på jobbGod morgen.
No følte eg meg lat her eg ligg i senga![]()
Hehe. Er utruleg digg (ligg og kjenner på vesla romstrerer), men burde vel ha stått opp og fått i meg frukost og gjort litt husarbeidÅh, sengen. Der skulle jeg også gjerne vært. Men er på jobb![]()
Ikke gjør det , jeg sitter bare i sofaen nåGod morgen.
No følte eg meg lat her eg ligg i senga![]()
Hehe, godt å høreIkke gjør det , jeg sitter bare i sofaen nå![]()
Åhh.. at du klarer å sove så lenge.. her blir klokka maks 8:30.. selv om jeg er trøttHehe. Er utruleg digg (ligg og kjenner på vesla romstrerer), men burde vel ha stått opp og fått i meg frukost og gjort litt husarbeid![]()
Bra!God "morgen"
Etter flere dager med migrene som jeg hadde hostet på meg, har jeg tatt en syke dag
Huff, det er godt at du tar hensyn til deg selv da.. håper du får en god og avslappet dag!God "morgen"
Etter flere dager med migrene som jeg hadde hostet på meg, har jeg tatt en syke dag
Bra!du må få slappet av litt og kommet deg
![]()
Huff, det er godt at du tar hensyn til deg selv da.. håper du får en god og avslappet dag!
Godt å ha noen rundt seg som ser deg og gir beskjed.. noen av oss har et slikt flink pike-syndrom som gjør at vi lett får dårlig samvittighet for alt og ingenting!Mine kollegaer lurte på hvorfor jeg egentlig var på jobb i går, det i seg sel er et sterkt hint om at jeg er nødt til å ta meg sykefri.
Den ekstra søvnen hjalp veldig.
Hoster mindre, bare hodepine
Og i dag fortelle flink-pike-symdromet meg til å holde meg hjemme siden jeg her et viktig møre med en leverandør i morgenGodt å ha noen rundt seg som ser deg og gir beskjed.. noen av oss har et slikt flink pike-syndrom som gjør at vi lett får dårlig samvittighet for alt og ingenting!
Hehehe.. da er det bare å pleie seg selv og bli frisk! ;-)Og i dag fortelle flink-pike-symdromet meg til å holde meg hjemme siden jeg her et viktig møre med en leverandør i morgen![]()
Jepp, og akkurat nå prøver jeg den velkjente medisinen is med sjokolade sausHehehe.. da er det bare å pleie seg selv og bli frisk! ;-)
Nam! Her er det te og en sjokoladebit ;-)Jepp, og akkurat nå prøver jeg den velkjente medisinen is med sjokolade saus![]()
Burde egentlig ha laget med en kanne te selv, men orker ikke...Nam! Her er det te og en sjokoladebit ;-)
Såpass ja..! Da hadde du ikke vært mye tess på jobb heller!Burde egentlig ha laget med en kanne te selv, men orker ikke...
Er mer den dørstokk mila opp av sofaenSåpass ja..! Da hadde du ikke vært mye tess på jobb heller!
Hehe.. her var det sjokoladen i kjøleskapet som motiverte og lagde te i samme slengenEr mer den dørstokk mila opp av sofaen
Er så vant med bare i verste fall rope "kjære" så kommer teen.
Ofte får jeg ikke tid før den står på bordet
Mannen er på jobb....