Skravlingstråd :)

Hei dere. håper alt er bra. Lurte på en ting jeg siden det er en stund siden jeg har brukt vogn. Når man er ute å triller, hva har man i vogna. Dyne? Pledd? Vognpose? Alle 3?

Vi brukte bare vognpose så lenge det var kaldt og gikk over til dyne og tepper når det ble varmere ute :)

Hei dere. håper alt er bra. Lurte på en ting jeg siden det er en stund siden jeg har brukt vogn. Når man er ute å triller, hva har man i vogna. Dyne? Pledd? Vognpose? Alle 3?
Kommer til og bruke vognpose denne gangen .. sist brukte jeg dyne og tepper.. dont ask why :P tror ikke jeg viste at det fantes vognpose engang ;)

Kommer til å bruke vognpose og legge et fint vogn teppe over :-) Iiiik som jeg gleder meg til å gå ut å trille på fine vinterdager <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal bruke voksi urban, og kanskje et teppe til "pynt" over :) Tenker det blir nok ^^ Var ull under og dun oppå i voksiposen mener jeg :)

Kjem sikkert til og bruke vognpose. Men det kjem litt an på været, visst det ikkje er så veldig kaldt bruker eg sikkert dyne.
Har saueskinn til og ha i vogna. Kler jo på babyen etter værforholdene :-)

Takk dere. Jeg tenkte også Vognpose og "pynte pledd" over lissom. Skal bli koselig å begynne å trille snart☺☺

Vi har både vognpose og dyne så vet ikke ka som blir mest brukt.

Hva har dere gjort i dag ?? Her har der skjedd veldig lite vært små uggen og kvalm i dag. Såå bestilte oss pizza og sett film , perla og vært ute en liten tur o.l. med guttungen skulle vell egentlig ha ryddet og vasket for det trengs... men hvor er energien når man trenger den ? ;) nå er guttungen langt i drømmeland og spira har fullt danse show inni magen :D h*n er veldig aktiv for tiden... så må tror jeg jeg skal hoppe i drømmeland .. så god natt jenter sov godt ;)

God morgen :) Hva skal dere i dag? :) Her har gubben bursdag, og jeg har vært våken siden klokka var ca 4:30, så er nesten ferdig med en kake allerede, bare stekinga igjen :)

Vært på ultralyd :) verdens beste skjerm, så jo ingenting og der slo skjermen seg av :(

Hei! Første gang jeg skravler her:-) Har termin 1 februar, så er snart 31 uker nå! Kjenner at trøttheten har kommet tilbake nå for fullt! Har hatt fri fra jobb idag, og hadde planer om å gjøre masse fornuftig, men jeg og hunden har bare lagt på sofaen og sløvet i heeeele dag etter turen i dag morges:-) Flere som har det sånn nå?

Jeg savner løpeturene med frisk luft , musikk på øret og runners high. Igår møtte jeg en vennine som var ute på joggetur med joggevogna nesten nøyaktig på 6 ukersdagen etter keisersnittet hennes - håper jeg er i like god form etter min fødsel. Nå i min 31 uke er så vidt jeg klarer å gå par kilometer før ryggen og bekken tar livet av meg. Gleder meg til å bli friiii! ( jada det er fint å gå gravid også- men syns jaggu meg det kan holde snart hehe)

Hei! Første gang jeg skravler her:) Har termin 1 februar, så er snart 31 uker nå! Kjenner at trøttheten har kommet tilbake nå for fullt! Har hatt fri fra jobb idag, og hadde planer om å gjøre masse fornuftig, men jeg og hunden har bare lagt på sofaen og sløvet i heeeele dag etter turen i dag morges:) Flere som har det sånn nå?

Ja- har også termin 1 feb tihii og sliter med å være sliten og trøtt og slapp- jeg har fått påvist lav blodprosent- kanskje du også har det?

Nei var hos lege på sykehuset. Han fikk de målene han trengte å son. Tidligere har skjermen vært bedre nå var alt skurrete å tvskjermen gikk av fordi det hadde stått på for lenge. Han tok det ikke på igjen. Men skal tilbake om 4 uker

Ja- har også termin 1 feb tihii og sliter med å være sliten og trøtt og slapp- jeg har fått påvist lav blodprosent- kanskje du også har det?
Så spennende:-) Det begynner å nærme seg nå! Jeg holder en knapp på januar jeg da, men kan jo fort bli midten av februar også! Hehe

Så kjedelig da! Er det noe å gjøre med det nå, eller er det bare å ta jerntilskudd? Målte hb forrige uke og den var fin:-) Får håpe vi "kvikner" opp litt snart igjen da! Er så mye jeg har lyst til å få gjort de to neste mnd!!

Back
Topp