Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger virkelig påminnelsen selv, var dårlig på å knipe sist også... :/Det var bra du skrev!glemmer dette og folat i tid- og utid, så greit med tråder som minner en på det
![]()
Det er vel mest for å slippe å bli "slapp" i underlivet, fort gjort å lekke etter en fødsel om man ikke har vært flink nok til å knipeHvorfor gjør man egentlig dette?
Hører man sier det skal gjøres, men ingen har sagt hvorfor...![]()
Knip knip knip! Er kjempeviktig fordi bekkenmuskukaturen blir slapp ved graviditet/fødsel. Dette fører til inkontinens og er ikke moro! Om du ikke lekker så kan du prøve å hoppe på trampoline etter svangerskapet og se hvordan det gårHvorfor gjør man egentlig dette?
Hører man sier det skal gjøres, men ingen har sagt hvorfor...![]()
Det er vel mest for å slippe å bli "slapp" i underlivet, fort gjort å lekke etter en fødsel om man ikke har vært flink nok til å knipe![]()
Knip knip knip! Er kjempeviktig fordi bekkenmuskukaturen blir slapp ved graviditet/fødsel. Dette fører til inkontinens og er ikke moro! Om du ikke lekker så kan du prøve å hoppe på trampoline etter svangerskapet og se hvordan det går![]()
Jeg kan ikke hoppe på trampoline med mindre blæren er helt tom eller jeg har innlegg påKnip knip knip! Er kjempeviktig fordi bekkenmuskukaturen blir slapp ved graviditet/fødsel. Dette fører til inkontinens og er ikke moro! Om du ikke lekker så kan du prøve å hoppe på trampoline etter svangerskapet og se hvordan det går![]()
Ikke jeg heller, fikk en sjokkopplevelse i sommer når jeg tissa på meg på trampolina... Var da 4 år siden jeg fødteJeg kan ikke hoppe på trampoline med mindre blæren er helt tom eller jeg har innlegg påså jeg må virkelig knipe alt jeg kan mange ganger for dagen!!!!
For meg var det 3år siden fødsel i sommer, så skjerpings nå!Ikke jeg heller, fikk en sjokkopplevelse i sommer når jeg tissa på meg på trampolina... Var da 4 år siden jeg fødtetrodde aldri der sto SÅ dårlig til der nede
![]()
Man skal forresten knipe 20 sek. I hvert kniphøres ikke mye ut men jeg begynner å slite etter 15
![]()
20sek??? :OMan skal forresten knipe 20 sek. I hvert kniphøres ikke mye ut men jeg begynner å slite etter 15
![]()