Mens vi venter, 1 gangs gravid ❤️

DisneyLover

Forelsket i forumet
Tirsdag 11 november fikk jeg en svak strek på graviditetsstips, men den var så svak at jeg kastet den og tenkte hvis jeg må holde den opp mot lyset for å se den kan det ikke være noe der. To timer senere måtte jeg bare se på den igjen, streken var mye tydeligere nå, så jeg løp opp på badet for å ta en dyrere test. Fikk to streker på denne og tok så en digital test. Gravid 1-2 uker! ❤️ Føler oss veldig heldige og håper den lille spiren har satt dype røtter så den sitter godt fast! Er nå i uke 4 +6. Blir veldig glad om andre vil dele sin erfaring, første gang jeg er gravid og alt er nytt ;)
 
Gratulerer så mye med positiv test :D
Har ikke så mange erfaringer å dele med deg enda, da jeg mistet min første...men er gravid igjen nå, og har stor tro på at den blir til Juli :)

Utrolig spennende å vente sitt første barn :) er selv 5+4 i dag :)
 
Gratulerer så mye selv! Da har vel hjertet til din lille akuratt begynt å slå! Det er jo en flott milepæl! :)
 
Gratulerer :) og velkommen! Venter også mitt første, er 6+3 i dag!:) en veldig spennende og litt skremmende tid i møte vi har :D
 
Ja, skummelt spennende! Bare å telle dager til vi er over 12 ukers kneika!
 
Oi det var sent! Men denne gangen går det nok veldig bra! Har lyst på tidlig ul jeg og men pga juleferie blir det nok ikke før i uke 12 ;)
 
JAAA, dagene snegler seg avgårde! Føles som en mnd siden vi fant det ut på tirsdag :)
 
Oi det var sent! Men denne gangen går det nok veldig bra! Har lyst på tidlig ul jeg og men pga juleferie blir det nok ikke før i uke 12 ;)

Skal gå bra nå :)
Skal gå bra hos deg også ;)

Hadde egentlig ikke tenkt til å ta tidlig, men fant ut at det hadde vært gøy med julegave :) er 11 uker på julaften :) så litt tidlig med ul i uke 8 kanskje, men får se om jeg gidder å bytte
Blir gøy å se bankende hjerte :D
 
I morgen skal vi på vår første legetime, 5 uker på vei! Er utrolig spent! Har veldig lyst til å dra på ultralyd i midten av desember, da er jeg 8 uker på vei! Er dette noe å anbefale?
Vi har booket time for ul andre uken i januar - 13 uker på vei, vil gjerne se at barnet er friskt og velskapt :) er så mye nytt som 1 gangs gravid, og tiden går så saaaaaaakte! Vil vite alt nå med en gang!
 
I morgen skal vi på vår første legetime, 5 uker på vei! Er utrolig spent! Har veldig lyst til å dra på ultralyd i midten av desember, da er jeg 8 uker på vei! Er dette noe å anbefale?
Vi har booket time for ul andre uken i januar - 13 uker på vei, vil gjerne se at barnet er friskt og velskapt :) er så mye nytt som 1 gangs gravid, og tiden går så saaaaaaakte! Vil vite alt nå med en gang!
Tenkte tidlig UL selv, når skal dere ta? Tenkte å høre med legen i morgen, vil hvertfall ha før jul.
 
Vi har allerede booket 12 jan, men har veldig lyst i midten av desember også, da blir det rundt uke 8! Tenkte også å høre med legen i morgen :)
 
Hatt legebesøk i dag, og er litt skuffet, fordi de gjorde ingenting, ingen blodprøver, ingen ting, de sa det var for tidlig, at de ikke tok blodprøver før i uke 12, så fikk bare en bok og stilt litt spm og dro hjem igjen ;) Tok den siste digitale testen min når jeg kom hjem som plaster på såret, og den viste 3+ i dag! 8 dager etter den viste 1-2 så det var jo gøy da! ❤️
 
Bestilt tidlig ultralyd den 16 des! Er så spent! Blir i uke 9!
 
Så gøy! Vi prøver å få det så nærme jul som mulig :) gleder meg! Tiden går tregt!
Ja, det blir det seneste for oss, reiser på en liten tur den 18. Men blir godt å høre hjertelyd og se at det er noe der inne!
 
Last edited:
6+0 i dag! Yey! Var kvalm til morgenen i dag, og kunne sikkert sovet i 12 timer uten problemer, men veldig glad for at den lille viser meg at det skjer noe inni magen ❤️ :)
 
Back
Topp