Mens vi venter, 1 gangs gravid ❤️

Er det flere enn meg som er plaget med ekstrem hodepine? Har hatt mye hodepine før graviditeten også men mye værre nå. Hatt hodepine 13 av de 14 siste dagene og den er kraftig og utrolig slitsom... Aner ikke hva jeg skal gjøre, tips mottas med takk
 
Da har klokken passert 24 og jeg er nå 16+0 på vei. Deilig å passere 4 mnd! Har ikke gått opp noe i vekt enda, heldigvis da jeg synes jeg veier noen kilo for mye fra før av! Magen har vokst ca 8 cm da! <3 gleder meg til oul i slutten av mnd!
 
18+1 og bare 8 dager igjen til oul! Vi er sååååå spente! På fredag skal vi til et vennepar som har doppler også, så skal prøve å lete etter hjertelyd! :) er sykemeldt ut denne uka pga hodepine, har hatt hodepine så godt som hver dag i over en mnd, er veldig sliten, men kiropraktor har funnet tre låsninger i rygg og nakke så kommer nok derifra og håper behandlingen hjelper!
 
:smiley-bounce016 I morgen, i morgen, i morgen er dagen! Oul!!! IIIIIIIIK! Gleder meg!!!
 
Oul over, termin satt til 24 juli! Gøy å se mini igjen, men sov jo selvfølgelig så vet ikke kjønn med sikkerthet, så vi har bestilt privat time på tirsdag for å finne det ut litt mer sikkert! Trodde det var ei lita jente, men dumt å kjøpe inn masse jenteting uten å være sikker! :)
 
It's a girl!!! Endelig fikk vi vite hvem som skjuler seg i magen! Bare 4 mnd så får vi lov å holde den lille jenta vår! Hun er aktiv om dagen, og ligger og sparker akuratt nå faktisk! Er så deilig å kjenne liv der inne! Vi gleder oss sånn til tiden fremover!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    628,3 KB · Visninger: 24
Hihi, så gøy! Har termin den 24 juli jeg også ;-) vi er førstegangsfødende, men vi venter en gutt :-D
 
Lenge siden siste innlegg nå! Alt har heldigvis gått bra så langt og nå sitter jeg i sola og koser meg. I morgen er jeg offisielt høygravid, med 40 dager igjen til terminen! Håper at den siste tiden går fort! Er en del som skjer fremover så satser på det! :) begynt å sove dårligere om natten og er ofte våken i 2-3 timer mellom kl 4-7. Men bare å venne seg til å være våken på natta vel! ;) Nå er det bare litt småinnkjøp som mangler så er akt klart til den lille jenta vår!
Flere som savner å kunne legge seg ut i sola og ligge på magen? :)
 
Back
Topp