Tror ikke du har noen farer med å holde deg på topp 30 uansettRamler visst lenger og lenger ned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke du har noen farer med å holde deg på topp 30 uansettRamler visst lenger og lenger ned
Absolutt ingenting.Strikke litt. Må prøve å bli ferdig med den andre vottenenn du,?
Elsker bringebær!!Har ikke helt bestemt meg hva jeg skal ha til. Har tatt opp hjemmelagd jordbærsaus, men vurderer å ha i litt bringebær også![]()
Da blir det en litt tidlig kveld da? Får se om jeg strikker litt og skravler litt. Hadde følt meg litt tryggere om jeg hadde hatt 2-300 innlegg ned til 30 plassen.Absolutt ingenting.
Sov nesten ikke noe i natt, og det har vært en slitsom dag.
Jeg ogsåElsker bringebær!!![]()
Jeg har det, men føler meg fremdeles ikke trygg.Da blir det en litt tidlig kveld da? Får se om jeg strikker litt og skravler litt. Hadde følt meg litt tryggere om jeg hadde hatt 2-300 innlegg ned til 30 plassen.
Jeg syns bringebær er veldig godt, men foretrekker jordbær selv om jeg da svaner syrligheten fra bringebærene litt.Jeg ogsåtror jeg må blande litt
får se om broren til mannen og de kommer å spiser i morgen.
Skal du lage middag til dem i tillegg da også?Jeg ogsåtror jeg må blande litt
får se om broren til mannen og de kommer å spiser i morgen.
For min del er det ikke så nøye med plassene, men innleggene er kjekke å ha, for da har jeg litt tid på å reagere hvis de kommer flyvene.Jeg har det, men føler meg fremdeles ikke trygg.
Er på en 22-23. plass så det er liksom ikke fult så mange plasser ned til 31. plass...
Du får prøve det neste gang... kan det være godt med litt sitronsaft også? Hmm.Jeg syns bringebær er veldig godt, men foretrekker jordbær selv om jeg da svaner syrligheten fra bringebærene litt.
En blanding mellom den høres ut som en fantastisk god ide.
Hvorfor kom jeg ikke på den selv![]()
Det vet jeg ikkeSkal du lage middag til dem i tillegg da også?![]()
Det er riktig..For min del er det ikke så nøye med plassene, men innleggene er kjekke å ha, for da har jeg litt tid på å reagere hvis de kommer flyvene.
Mmm is. Flaks for meg jeg er tom, hvis ikke hadde jeg nok spist is i dag ooogNå fikk jeg veldig, veldig lyst på is
Dumme reklame på tv
Ja veldig. Jeg er på plass 26 og de bak meg ligger ikke i rute enda, men så vet jeg ikke hvor langt bak meg de erDet er riktig..
Jeg vet jeg vil klare 1.200 innlegg denne måneden, men er ikke sikker på om det kommer til å være 30 stykker med i kampen denne måneden..
Syns egentlig det er et behagelig tempo denne måneden..
Hva gjør dere damer nå i kveld, da?
Så potetgull og sjokolade klarer du helt fint å holde deg unna, men har du is i huset spiser du 2 l i slengenMmm is. Flaks for meg jeg er tom, hvis ikke hadde jeg nok spist is i dag ooog![]()
Har du ikke is i fryseren? Eller har du spist den opp?Nå fikk jeg veldig, veldig lyst på is
Dumme reklame på tv
Jeg bare slapper av.Nettopp gått litt med vofsen, ble kvalm, og sitter i sofaen igjen og ser på supernatural
Du da?
Jeg har litt i frysen, men tror jeg er tom for sjokolade sausHar du ikke is i fryseren? Eller har du spist den opp?