Ligger link til oppskrift med bilder litt lengre opp i denne trådenSniker fra mai på jakt etter oppskrift på tøfler. Hvor er disse fra? Fryktelig søte![]()
Bloggen den er hentet fra heter strikkogtoys.blogspot.no
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger link til oppskrift med bilder litt lengre opp i denne trådenSniker fra mai på jakt etter oppskrift på tøfler. Hvor er disse fra? Fryktelig søte![]()
Bla deg litt tilbake i denne tråden, så ligger det noen linkerSniker fra mai på jakt etter oppskrift på tøfler. Hvor er disse fra? Fryktelig søte![]()
Fantastisk fin!
TakkFantastisk fin!Kva type stoff har du brukt?
Voksduk-ish? Frå kor?
![]()
Åja, så berre det einsfarga er voksduk? Smart! Eg har tenkt å sy stellematte til meg sjølv og i eit par julegåver. Greitt å vite kva type stoff eg trengTakkbrukte voksduk ja, kjøpte på stoff og stil, bomullstoffet kjøpte jeg på jysk
![]()
Aha, fin julegave det da. Ja bare den ensfarga er voksÅja, så berre det einsfarga er voksduk? Smart! Eg har tenkt å sy stellematte til meg sjølv og i eit par julegåver. Greitt å vite kva type stoff eg treng![]()
Sydd endel siste dagene ^^
Str 86
Vis vedlegget 89283
Vis vedlegget 89284
Vis vedlegget 89285
Str 62
Vis vedlegget 89286
Vis vedlegget 89287
Vis vedlegget 89288
Takk! Blir sånn når man går på svangerskapspengerSe her ja, veldig kreativ du er for tiden![]()
![]()
Veldig fine![]()
Så fineHar strikka litt til lillemor i magen:
Bukse:![]()
![]()
Bleiebukse
Og vest:
![]()
Har strikka litt til lillemor i magen:
Bukse:![]()
![]()
Bleiebukse
Og vest:
![]()
Takk ^^Så fine gardiner![]()
Dere som strikker/strikket mariusvogn teppet.
Forsto jeg det riktig at i oppskriften så strikkes teppet rundt? Alltså de 3 nye maskene blir klippemasker?