Strikking og hekling

Så fine ting dom er laget siden sist jeg tittet innom. Jeg har laget litt til babyen i det siste jeg også:
2 bukser ImageUploadedByBV Forum1418553857.677297.jpgImageUploadedByBV Forum1418553875.411365.jpg
En genser. Oppskrift fra drops på vest som er blitt genser. Så deilig pg myk. Vil ha sånn jeg også!ImageUploadedByBV Forum1418553930.795977.jpg
Booties som passer lue og votter jeg strikket tidligere:
ImageUploadedByBV Forum1418553960.998408.jpg
 
Da var jeg ferdig med min bilstolpose...helt greit, spesielt når den er sydd for hånd.
 

Vedlegg

  • 1420291544458.jpg
    1420291544458.jpg
    52 KB · Visninger: 60
Last edited:
Hihiiii, bleiebukse ;) lagde i kveld ;)
 

Vedlegg

  • 1420321406415.jpg
    1420321406415.jpg
    82,9 KB · Visninger: 53
Da har jeg endelig somla meg til å sy ammepute! Med trekk som kan tas av og vaskes, leste et sted at det var lurt og tror på det. ;) Fylt med knøttsmå isoporkuler - herregud, de hoppa nærmest ut av plastposen sin pga. statisk elektrisitet, og er nå overalt på badet og jeg finner stadig noen rundt omkring på meg selv. :p Fram med støvsugeren...
 

Vedlegg

  • 1420639919771.jpg
    1420639919771.jpg
    143,1 KB · Visninger: 56
Da har jeg endelig somla meg til å sy ammepute! Med trekk som kan tas av og vaskes, leste et sted at det var lurt og tror på det. ;) Fylt med knøttsmå isoporkuler - herregud, de hoppa nærmest ut av plastposen sin pga. statisk elektrisitet, og er nå overalt på badet og jeg finner stadig noen rundt omkring på meg selv. :p Fram med støvsugeren...

Hehe.. Kjenne te problemet! Eg finne fremdeles isoporkuler på kjøkkenet ette eg lagde mi ammeputa.. Hehe..:p kjempefin vart ho då! Slitan! ;)
 
Hehe.. Kjenne te problemet! Eg finne fremdeles isoporkuler på kjøkkenet ette eg lagde mi ammeputa.. Hehe..:p kjempefin vart ho då! Slitan! ;)
Takk! :) Hihi, var ikke helt forberedt på flyvende isoporkuler da jeg skulle sette i gang med fyllinga. :) Kan vel regne med å finne dem på de rareste steder fremover. :p Men bra å kunne krysse av en ting på lista!
 
Takk! :) Hihi, var ikke helt forberedt på flyvende isoporkuler da jeg skulle sette i gang med fyllinga. :) Kan vel regne med å finne dem på de rareste steder fremover. :p Men bra å kunne krysse av en ting på lista!

Heh.. Nei, dei e passelig elektriske når dei først sett i gong!:eek: :p eg blei sittande å fylla puto med hjelp av ein kopp..:p blei so mykje "gris".. Heh.. Men ja, veldi greit å kryssa av!!:D.. No glede eg meg bare te eg får sydd babynestet eg har plan om....:p
 
Da har jeg endelig somla meg til å sy ammepute! Med trekk som kan tas av og vaskes, leste et sted at det var lurt og tror på det. ;) Fylt med knøttsmå isoporkuler - herregud, de hoppa nærmest ut av plastposen sin pga. statisk elektrisitet, og er nå overalt på badet og jeg finner stadig noen rundt omkring på meg selv. :p Fram med støvsugeren...
Kjempefin:D
 
Dere er så flinke!!
Jeg skulle gjerne sydd litt, men symaskinen er ikke helt i form om dagen... :-/
 
Noen som har prøvd seg på å sy babyklær her? Har dere noen tips til gode oppskrifter? Gjerne gratis;)
 
Back
Topp