Bakte jo boller på onsdag. Å nå har tuppa fått bolle-dilla. Så da må jeg sette deig imorgen så vi kan bake etter bhg. Denne gangen skal jeg fryse de ned
og prøve å få en litt luftigere deig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så det, haha![]()
Så lenge jeg holder meg derHehe, ligger fint der da![]()
Så lenge jeg holder meg der
Noen som nærmer seg bak![]()
Satser på at deigen blir braBakte jo boller på onsdag. Å nå har tuppa fått bolle-dilla. Så da må jeg sette deig imorgen så vi kan bake etter bhg. Denne gangen skal jeg fryse de nedog prøve å få en litt luftigere deig.
HahaHuff og huff...
Lillegutt ble glad vi kom raskt hjem da om ikke annet haha
HAHAHAHAHANei, altså....haha...Vi skulle på julebord med noen venner på dickens kl. 18.00!! Trodde jeg!!
Men neida. det er ikke før søn 14des!!![]()
Har ikke snakket med de på 1 uke+ så må ha tøysa fælt med datoene her.
Hadde fikset barnepass, pyntet oss litt og møtte opp vi, haha...
Er ikke noe baker, så blir spennendeSatser på at deigen blir bra
Alltid kjekt å ha liggende i fryseren![]()
Har om ikke annet noe å se fram til daTragisk![]()
Ja, litt vel tidligNesten 1 mnd til liksom, haha..Kan si vi var tidlig ute![]()
Ja, det er det heldigvisJaja, langt til 30 uansett![]()
Satser på at du blir fornøydEr ikke noe baker, så blir spennende![]()
Jeg bruker bare kjøpe ferdigJa, det skjønner jeg godt. Alltid greit å kunne ha litt forskjellig i fryseren
Lager du vaniljekrem selv eller kjøper du ferdig?
Hahahva sa gubben da?
Helt greit detJeg bruker bare kjøpe ferdig![]()
Fikk kommet dere ut iallefallBare rista oppgitt på hode egentligOgså jaja, vi fikk oss en spasertur i byen om ikke annet
![]()
Kunne jo tatt en romantisk aften dere to daBare rista oppgitt på hode egentligOgså jaja, vi fikk oss en spasertur i byen om ikke annet
![]()
Det er faktisk noe jeg kunne gjort selvBare rista oppgitt på hode egentligOgså jaja, vi fikk oss en spasertur i byen om ikke annet
![]()