Det hadde jeg aldri klart hvertfallNå nei du
Her har jeg hatt mer en nok å gjøre. Hadde blitt vanskelig med 1000 i løpet av helga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jeg aldri klart hvertfallNå nei du
Her har jeg hatt mer en nok å gjøre. Hadde blitt vanskelig med 1000 i løpet av helga![]()
Haha, nei, det skal godt gjøresJa, det er jo akkurat det
Kan jo ikke få barn hver mnd heller![]()
Ikke jeg heller. Ikke noe mål å bruke helgene på kun skravlingDet hadde jeg aldri klart hvertfall
Det er akkurat detHaha, nei, det skal godt gjøres![]()
Ja, helt klart mulig, så jo det forrige måned. De i toppen hadde i snitt nesten 400 innlegg per dag i starten. Så det går jo an. Om man gidderHahajeg også! Det var drøyt syntes jeg. Selv om det er fullt mulig.
Godt du ikke har det som målIkke jeg heller. Ikke noe mål å bruke helgene på kun skravling![]()
Hadde en dag med sånn type 300, det var detJa, helt klart mulig, så jo det forrige måned. De i toppen hadde i snitt nesten 400 innlegg per dag i starten. Så det går jo an. Om man gidder![]()
Hadde noen dager i september med mellom 300-400 innlegg, følte jeg bodde her inne daHadde en dag med sånn type 300, det var detnå har jeg maks 100.
Hadde det i begynnelsen jeg også. Var på 3.plass en liten stund, men da gjorde jeg ikke annetHadde noen dager i september med mellom 300-400 innlegg, følte jeg bodde her inne da![]()
Man orker jo ikke det i lengdenHadde det i begynnelsen jeg også. Var på 3.plass en liten stund, men da gjorde jeg ikke annet![]()
De dagene jeg hadde 250-300 innlegg gjorde jeg ikke annet. Slitsomt!Hadde noen dager i september med mellom 300-400 innlegg, følte jeg bodde her inne da![]()
JeppDe dagene jeg hadde 250-300 innlegg gjorde jeg ikke annet. Slitsomt!
Jeg hadde runddt 300 de første 3 dagene, da gadd eg ikke mer av det.Hadde en dag med sånn type 300, det var detog da skreiv jeg HELE tida! nå har jeg maks 100.
Tar jo helt over livetJeg hadde runddt 300 de første 3 dagene, da gadd eg ikke mer av det.
Kjøttkaker, poteter, brun saus og erterHva står på menyen i dag?
Samme her. Synes det er slitsomt. Men kredd til de som klarerJeppderfor jeg blir imponert over de som klarer å holde et slikt nivå over mange dager
![]()
Å jaTenkte på hvilken sørlandschips?![]()
Det er santJaa, det var fantastisk godtBlir så stille uten småttiser i heimen når man er vant til å ha de små hjemme
![]()
JeppSamme her. Synes det er slitsomt. Men kredd til de som klarer![]()
Den er bestÅ jaHavsalt!