Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De må du prøve utGooglet de nå, så rikitig så snasne ut.![]()
De må du prøve ut![]()
Får litt å gjøre på daJah, tror nesten jeg må det.Da blir det berlinerkranser, pepperkaker, sirupssnipper, kanelpinner, sandkaker, riflekjeks og sb.
![]()
Kjenner det er på tide jeg finner senga. God natt![]()
Trodde ammetåka hadde slått inn for fullt på morraen i dag når jeg stod opp.... Naboen hadde tatt frem den digre adventsstaken sin og to adventsstjernet var tent!!! Tenkte kanskje jeg ikke hadde fulgt med og det alt var første søndag i advent i morra.....
Har begynt litt smått med julebakst i dag jegOh yeah, må holde meg i 2 uker til. Neste søndag blir det julebakst.Blir koselig.
Jeg har kjøpt en ny adventsstake og julefigurI dag er det bare 2 uker til advent, skal jeg lure frem en liten nisse?![]()
![]()
Jeg har kjøpt en ny adventsstake og julefigur
Har ikke kommet ut av eska enda, men skal ikke ned i kjelleren![]()
I dag ble det julebrødHva har du bakt?![]()
Må være lov det. Litt tidlig å ta opp enda, men vi får se neste helgHehe. Godt det ikke bare er meg.![]()
Må være lov det. Litt tidlig å ta opp enda, men vi får se neste helg![]()
I dag ble det julebrød
Greit å få unna gjærbaksten før desember![]()
Har veldig julestemning her også, det har jeg hvert årJa, er redd det dukker opp litt neste uke, har veldig julestemning. Gleder meg veldig til mini sin første jul.
![]()
Ja, det er veldig godtÅh, det er nammenam![]()