Skravlingstråd :)

Ble Emmaljunga her også.. Mondial de luxe Paris. Mannen som bestemte seg for at den var finest, faktisk :D

Pakka inn og fått unna en del julegaver i dag. Juhu! Er litt igjen enda, men føler at jeg ikke trenger å stresse for mye pga det lengre hvertfall :)

Pakka inn og fått unna en del julegaver i dag. Juhu! Er litt igjen enda, men føler at jeg ikke trenger å stresse for mye pga det lengre hvertfall :)
Så deilig :). Veldig kjekt å ikke måtte handle alle på en gang :). Jeg har startet opp jeg også, men mangler fortsatt en del. Tenkte å netthandle litt den uken her☺️

Så deilig :). Veldig kjekt å ikke måtte handle alle på en gang :). Jeg har startet opp jeg også, men mangler fortsatt en del. Tenkte å netthandle litt den uken her☺️
Ja tenkte jeg skulle se om jeg fant noe spennende på nett hos resterende :) Ebay er topp :D

Hva driver dere med i kveld jenter?:)
Helt skutt etter to hektiske dager på jobb... Huff.. Det er umulig å forutsi hvordan en dag som sykepleier på sykehus blir, og derfor helt umulig å tilrettelegge. Syns det er vanskelig! Utrolig vanskelig når man jobber med mennesker og, man kan ikke bare sette seg ned, da går det ut over andre. Formen min er i utg ikke dårlig, jeg føler ikke at jeg til vanlig hadde trengt sykemelding eller tilrettelegging, Men sånn som det har vært disse to dagene blir jo alle og enhver helt skutt! Og jeg tenker jo at når det er sånn, bør jeg tenke litt på meg selv og lille i magen. Men det er helt umulig når man først står midt i det. Vet ikke hvordan dette løses. Blææ, dagens utblåsning! Men nå har jeg hvertfall to dager fri før jobbhelg, da skal jeg slappe godt av :)

Auu mista kokende varmt vann over magen min når jeg skulle lage kakao til guttungen.. håper babyen i magen ikke kjente noe til det :/♥

Gassfabrikk etter ei vakt. :/ Bra jeg er hjemme alene! :'D

Hei dere. håper alt er bra. Lurte på en ting jeg siden det er en stund siden jeg har brukt vogn. Når man er ute å triller, hva har man i vogna. Dyne? Pledd? Vognpose? Alle 3?

Back
Topp