Ja, der er det nok mange som har havnet og etterpå droppet bv. Jeg har så langt droppet facebookgruppa, kjekkere med dette forumet.med mindre alle har forsvunnet over til Facebook gruppen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, der er det nok mange som har havnet og etterpå droppet bv. Jeg har så langt droppet facebookgruppa, kjekkere med dette forumet.med mindre alle har forsvunnet over til Facebook gruppen....
Så koselig daHei heiJeg var på 3D-ultralyd i går, og fikk vite at vi venter ei lita jente
Gikk og kjøpte kjole til neste jul rett etterpå, fant en jeg likte før ultralyden
![]()
TakkSå koselig da. Kjolen var nydelig
![]()
Fin den varHeeer er den![]()
TakkFin den var![]()
Herlig!Hei heiJeg var på 3D-ultralyd i går, og fikk vite at vi venter ei lita jente
Gikk og kjøpte kjole til neste jul rett etterpå, fant en jeg likte før ultralyden
![]()
Lykke tilHerlig!Vi skal i morgen, gleder meg sykt mye
![]()
Nydelig kjole da![]()
Ser anger management og er på bv. Sløver maxHva driver dere med i kveld ?![]()
Hva driver dere med i kveld ?![]()
Så deilig daVeldig rolig på nattevakt, så jeg har rigget meg til i sofaen med tv, te og bvHva skjer hos deg i kveld da?
Så deilig daIkke så fryktelig mye, vi ser tv bare
Når er du ferdig ?
Nå har vi bare lister i tak og nederst mot gulv igjenDeilig daHar dere blitt ferdig med oppussingen nå?
Jeg slutter 07.15, og gleder meg allerede til og legge meg
hehe
Nå har vi bare lister i tak og nederst mot gulv igjenKjempe deilig. Og babyrom da og noen ting vi må kjøpe
Det går fort frem til 05.30 så synes jeg alltid tiden gikk sååå sakte
![]()
I dag har vi bestilt vogn! Får den om 2-3 uker alt. Det blir nok litt testkjøring i stua daHihi..
Dere gjør i dag da?
Vi skal snart bort på middag hos svigers. Helt greit å slippe å lage mat i dag kjenner jeg.
Hvilke 2 vogner ble det?Her er vogna på plass og, eller rettere sagt vognene... Vanskelig å velge bare ei når eg har dilla på vogner!
Kjøpte ei ny og ei brukt. Gleder meg til mange trilleturer, øver meg litt i stova først ;-)
Oj, det er ikke lange ventetidenVi bestilte også vogn på lørdagFår den allerede til uken (var snakk om at den var ikke på lager der vi var - men på den andre butikken deres).