Skravlingstråd :)

Hei hei :) Jeg var på 3D-ultralyd i går, og fikk vite at vi venter ei lita jente :D Gikk og kjøpte kjole til neste jul rett etterpå, fant en jeg likte før ultralyden ;)
Herlig! :) Vi skal i morgen, gleder meg sykt mye :) :)
Nydelig kjole da :)

wohoo .. følte jeg fikk et røverkjøp på fredag kjøpte tinkafu koppholder og tinakfu myggnetting med spøkelse casper motiv på nettet til 80 kr for begge to tingene :D

Last edited:
Hva driver dere med i kveld ? :)

Veldig rolig på nattevakt, så jeg har rigget meg til i sofaen med tv, te og bv :) Hva skjer hos deg i kveld da?
Så deilig da :D Ikke så fryktelig mye, vi ser tv bare :) Når er du ferdig ?

Deilig da :D Har dere blitt ferdig med oppussingen nå? :) Jeg slutter 07.15, og gleder meg allerede til og legge meg :P hehe
Nå har vi bare lister i tak og nederst mot gulv igjen :D Kjempe deilig. Og babyrom da og noen ting vi må kjøpe :) Det går fort frem til 05.30 så synes jeg alltid tiden gikk sååå sakte :p

Nå har vi bare lister i tak og nederst mot gulv igjen :D Kjempe deilig. Og babyrom da og noen ting vi må kjøpe :) Det går fort frem til 05.30 så synes jeg alltid tiden gikk sååå sakte :p

Åå så deilig :D Utrolig digg og bli ferdig med før snuppa kommer da :D Hehe, jeg synes ofte tiden frem til 03 går sakte, hvertfall hvis det ikke er noe og gjøre :P

I dag har vi bestilt vogn! Får den om 2-3 uker alt. Det blir nok litt testkjøring i stua da:) Hihi..
Dere gjør i dag da?
Vi skal snart bort på middag hos svigers. Helt greit å slippe å lage mat i dag kjenner jeg:).

Vi bestilte også vogn på lørdag :) Får den allerede til uken (var snakk om at den var ikke på lager der vi var - men på den andre butikken deres).

Her er vogna på plass og, eller rettere sagt vognene... Vanskelig å velge bare ei når eg har dilla på vogner!
Kjøpte ei ny og ei brukt. Gleder meg til mange trilleturer, øver meg litt i stova først ;-)

Kjøpte tfk joggster twist ny, og emmaljunga city cross brukt (vel og merke kun i 8 mnd).
Virker som to supre vogner ;-)
Her er bilde, litt mørkt...
ImageUploadedByBV Forum1415631718.145994.jpgImageUploadedByBV Forum1415631743.580855.jpg

Kommer til og bli vanskelig å bestemme ka vogn eg skal bruke når eg skal ut og trilla til slutt :-P

Back
Topp