Skravletråd

Ja, var gubben der som hadde fått. Jeg har aldri hatt det selv før, og ingen planer om å få det heller så:P

Helt enig. Skikkelig arbeidskar:D Også er han grei:D

Høres ut som en god plan!:P;) jeg har hatt det før, og det var veldig ubehagelig! Emira hadde det for ca et år siden, og rakk å smitte Liana før jeg fikk skaffet medisin :P var sykt vanskelig å få tatt de dråpene i en sinna 1årings øyne :P haha..

Ja han vil jo ingen noe vondt jo!:) men så klarte han kampen igjen å :D

Hadde heller aldri klart å spist såå mye kake! :eek: og utrolig frekt av dem å ikke dele! :( leste at Olav har mistet veldig mye tillit i hjembyen sin! Han er sånn reserve-ordfører :P vilt at han oppfører seg sånn på tv da lissom!

Hadde heller aldri klart å spist såå mye kake! :eek: og utrolig frekt av dem å ikke dele! :( leste at Olav har mistet veldig mye tillit i hjembyen sin! Han er sånn reserve-ordfører :P vilt at han oppfører seg sånn på tv da lissom!
Hehe, ja. Det er visst oppvaskmøte i kommunen i dag:p

Hadde heller aldri klart å spist såå mye kake! :eek: og utrolig frekt av dem å ikke dele! :( leste at Olav har mistet veldig mye tillit i hjembyen sin! Han er sånn reserve-ordfører :p vilt at han oppfører seg sånn på tv da lissom!

Haha, har han? Det har jeg ikke fått med meg? Men det er bra, for han oppfører seg som en tulling:P

Hva skjer hos dere i dag da jenter?;)

Her har vi vært i barnehagen og lekt en del timer:D
Så har jeg fått ryddet i klesskapene mine her. Jeg har fylt to poser med klær til fretex, en del skal legges ut på finn og noe gis til venner. Ble en del opprydding:D

Ligger... ganske vanlig her om dagen igrunn [emoji44]

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Så har jeg fått ryddet i klesskapene mine her. Jeg har fylt to poser med klær til fretex, en del skal legges ut på finn og noe gis til venner. Ble en del opprydding:D

Høres godt ut å få det unna!:) flink du er;)

Her har det vært en rolig dag for min del :) imårra skal jeg få meg tatovering :D:D:D

Har også rydda:D og pakka vel fem posar til Uff:-) greitt å bli kvitt litt. Så har eg samla saman ein haug med fotballdrakter, cdar og dvdar, så lurer nesten på om eg skal ha ein stand på marknad i helga, og få solgt litt:p

Back
Topp