Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Korleis gikk det med den kaken? Var det nokon som fant ut at dei vant den og spiste den?Han gjør det![]()
Korleis gikk det med den kaken? Var det nokon som fant ut at dei vant den og spiste den?![]()
Ja, såg den delen. Gaukar! Men ho sladra ikkje ho dama?Nei. de spiste alt selv![]()
Ikke som jeg fikk med meg iallefallJa, såg den delen. Gaukar! Men ho sladra ikkje ho dama?![]()
Den gjorde detIkke som jeg fikk med meg iallefall
Den så forresten veldig go ut da![]()
Den gjorde det
Men hadde ALDRI klart å ete så store stykker som dei![]()
Eg og! Og eg er glad i sjokoladekakeNei, fyttikatta. Jeg hadde spydd![]()
Ja, var gubben der som hadde fått. Jeg har aldri hatt det selv før, og ingen planer om å få det heller så![]()
Helt enig. Skikkelig arbeidskarOgså er han grei
![]()
Hehe, ja. Det er visst oppvaskmøte i kommunen i dagHadde heller aldri klart å spist såå mye kake!og utrolig frekt av dem å ikke dele!
leste at Olav har mistet veldig mye tillit i hjembyen sin! Han er sånn reserve-ordfører
vilt at han oppfører seg sånn på tv da lissom!
Hadde heller aldri klart å spist såå mye kake!og utrolig frekt av dem å ikke dele!
leste at Olav har mistet veldig mye tillit i hjembyen sin! Han er sånn reserve-ordfører
vilt at han oppfører seg sånn på tv da lissom!
Hehe, ja. Det er visst oppvaskmøte i kommunen i dag![]()
Haha, har han? Det har jeg ikke fått med meg? Men det er bra, for han oppfører seg som en tulling![]()
Hva skjer hos dere i dag da jenter?
Her har vi vært i barnehagen og lekt en del timer![]()
Så har jeg fått ryddet i klesskapene mine her. Jeg har fylt to poser med klær til fretex, en del skal legges ut på finn og noe gis til venner. Ble en del opprydding![]()
Har også ryddaHva skjer hos dere i dag da jenter?
Her har vi vært i barnehagen og lekt en del timer![]()
Så har jeg fått ryddet i klesskapene mine her. Jeg har fylt to poser med klær til fretex, en del skal legges ut på finn og noe gis til venner. Ble en del opprydding![]()
Så kjekt!! Kva og kvar skal du ha tatovering?Høres godt ut å få det unna!flink du er
Her har det vært en rolig dag for min delimårra skal jeg få meg tatovering
![]()