Heldiggriser! Er de like gore som de er fine?Vi har arvet to pysjer fra lilleba![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggriser! Er de like gore som de er fine?Vi har arvet to pysjer fra lilleba![]()
Heldiggriser! Er de like gore som de er fine?
Mhm, veldig. Noe rosa på de, men det gjør ikke noe. Utrolig deilige. 450kr pysjen.
Tanteungen brukte en del bambus nemlig, for reagerte en del på ull.
Ja det gjør jo ikke noe.og hvertfall ikke når det bare er pysj
verre om det hadde vært kjole lissom
![]()
Ja, bruker det jeg også. Der fikk jeg nettopp tak i en bamse. Lille er jo blitt fullstendig avhengig av en kos hun fikk i fjor, men den er ute av produksjon, så jeg får ikke kjøpt en til. Er så upraktisk med bare en når den må vaskes, og fort gjort å glemme den i bhg eller hjemme. Fikk jo nærmes panikk av tanken på å kunne miste den. Sikker på at hun hadde sluttet å sove uten denJa DET er godt kjøp!sjeldent inne på finn jeg..bruker mest kjøpe-selge-gis bort-sider på facebook som er for området her
var der jeg fikk tak i søskenvogna for 500kr
![]()
Candyking her som vanligMasse deilig surt
![]()
Mannen kom hjem med light julebrus også. Nyhet fra lerum![]()
Haha, det skulle du også hatt bilde av![]()
Surt er diggher ble det en julepose med sjokolade og marsipan, og en pose med surt godteri fra nidar, for jeg klarte ikke å bestemme meg for hvem jeg hadde mest lyst på
haha
Ja så det var kommet en lett julebrusvar den god?
Haha ja tenkte ikke på det der og da..var for opptatt med å passe på hunden min..hahaha
Er begge posene tomme?
Ja, fra lerum på sånn 0,5l flaske. Ja, veldig god.![]()
Hatt en fin søndag?
Flere som ser på farmen?
Haha ja nestenvar litt igjen som jeg smugspiste idag tidlig
haha
Grei og rolig søndag med innedag, god mat og avslapping
Farmen må man se på ja!men fy for en ekkel og grusom gubbe han der Olav
![]()
Deilig søndag det daVært ganske rolig her også egentlig. Vi skulle egentlig ha besøk, men så var besøket syk med øyebetennelse. Og det er jo fryktelig smittsomt
![]()
Ja, følger med her selvHåper finn vinner altså
![]()
Ja da er det like greit at dem holdt seg hjemme! Veldig smittsomt om dem ikke har begynt med behandling hvertfall..
Jah han fortjener virkelig å vinne hele greia syns jeg![]()
Og så ser han skikkelig koselig utJa, var gubben der som hadde fått. Jeg har aldri hatt det selv før, og ingen planer om å få det heller så
Helt enig. Skikkelig arbeidskarOgså er han grei
![]()