**Uke 45**

Spotter også mer i dag enn i går. Murringene er de samme som jeg har hatt siden fredag. Fikk et svakt kryss på CB+ i natt, og svidde av den digitale... Den var dessverre negativ... Søte mannen min sitter på jobb og leser om blødninger i starten av svangerskapet og festeblødninger... Han gjør alt han kan for å holde håpet mitt oppe, men jeg er helt knust... Etter over 2 år med prøving, trodde jeg virkelig vi hadde klart det... Men nå ser det skummelt ut... :(
 
Huff.. Sender dere begge en klem <3 vet hvordan det føles..Begynte selv å blø etter 5 posetive tester sist mnd.. Ble helt knust jeg!
 
Da er vi to deppa:( Plutselig nå i sta når jeg var på do og tørka meg, så var det lyyyyys rosa på papiret:confused: 4+4 uker i dag. Kjenner ingen symptomer heller. Hadde begynt å glede meg litt...får vel bare vente å se om det tar seg opp.
:(. Klem til deg❤️
 
Spotter også mer i dag enn i går. Murringene er de samme som jeg har hatt siden fredag. Fikk et svakt kryss på CB+ i natt, og svidde av den digitale... Den var dessverre negativ... Søte mannen min sitter på jobb og leser om blødninger i starten av svangerskapet og festeblødninger... Han gjør alt han kan for å holde håpet mitt oppe, men jeg er helt knust... Etter over 2 år med prøving, trodde jeg virkelig vi hadde klart det... Men nå ser det skummelt ut... :(
Uff:(. Sender deg en klem❤️
 
Hmmm.. Syns jeg ser noe svakt der?

Hm.. Jeg så først ingen ting, men prøvde å redigere etter at du nå sa du kanskje så noe, og da ble jeg plutselig litt usikker:p men er ikke det i såfall veldig rart at den er sååå svak?

Legger ved redigert
ImageUploadedByBV Forum1415623823.412084.jpg
 
Hm.. Jeg så først ingen ting, men prøvde å redigere etter at du nå sa du kanskje så noe, og da ble jeg plutselig litt usikker:p men er ikke det i såfall veldig rart at den er sååå svak?

Legger ved redigert
Vis vedlegget 87876

Ser noe jeg :)
Kanskje EL har vært senere enn du trodde?
 
Rødt friskt blod her også:( flytter inn igjen på fs! Eller så kanskje jeg blir å ta en pause. Er egentlig knust innvendig:(
 
Ser noe jeg :)
Kanskje EL har vært senere enn du trodde?

Ja, kan være el var senere... Men vi har ikke akkurat vært aktive på aksjeleggingen, så hvis el har vært senere og det nå er noe der er det veldig flaks :p

Får avvente noen dager og se hva som skjer:)

Gøy at dere ser noe da! Det er et godt tegn :D
 
Back
Topp