**Uke 45**

Nå kommer det friskt blod og jeg har begynt å få litt smerter, så ser ikke så bra ut nå :(
 
Jeg tar tester hver dag:p å de er jo positive, men synes ikke de er noe sterkere enn fredag:/ er dette normalt? Er bare så redd for at dette ikke skal gå bra. Men har ingen tegn til mensen, har heller tegn på graviditet:p hehe

Samme her, men satser på at det kun er at det er forskjellig fargemengde i testene som gjør det. Vi får vel "bare" prøve å ta dag for dag og håpe på det beste!:) Skal ta CB digital m/uke på onsdag jeg, tror ikke jeg vil teste mer med de strek-testene, blir så usikker:rolleyes:
 
Samme her, men satser på at det kun er at det er forskjellig fargemengde i testene som gjør det. Vi får vel "bare" prøve å ta dag for dag og håpe på det beste!:) Skal ta CB digital m/uke på onsdag jeg, tror ikke jeg vil teste mer med de strek-testene, blir så usikker:rolleyes:
Jeg holder meg unna testene i dag også jeg:p hehe. Kjenner det er godt for kroppen:) tester en gang til med cb plus og digital i morgen, er de positive så kommer jeg ikke til å teste noe mer. Gjør meg bare stressa:)
 
Det står 6 gravide for uka, fortsatt noen som er over ikm:). Lykke til neste pp dere som desverre har fått besøk av tr❤️
 
Gratulerer så mye til alle som har blitt gravid :D ses i juli!
å masse lykketil til dere som fikk besøk av stygge tr ;) satser på vi blir naboer ;)
 
Tenkte at en test i dag ville lyse positiv, da jeg fremdeles venter på tr og er på dag 33 (vanlig for meg er 28/29). Det gjorde den ikke.. Det vil si at jeg hvertfal ikke er gravid. Stusser på at syklusen plutselig blir så lang, men det er vel forsinket el tenker jeg:)

ImageUploadedByBV Forum1415607880.245585.jpg
 
Nåå er jeg deppa. Mer brunlig utflod i dag og menssmerter:( dette lover ikke godt alikevell:'( holdt meg unna testene i dag. Venter til i morgen så får vi se.
 
Nåå er jeg deppa. Mer brunlig utflod i dag og menssmerter:( dette lover ikke godt alikevell:'( holdt meg unna testene i dag. Venter til i morgen så får vi se.

Da er vi to deppa:( Plutselig nå i sta når jeg var på do og tørka meg, så var det lyyyyys rosa på papiret:confused: 4+4 uker i dag. Kjenner ingen symptomer heller. Hadde begynt å glede meg litt...får vel bare vente å se om det tar seg opp.
 
Back
Topp