**Uke 45**

Det var den, men om jeg er tilbake i normal syklus så kommer TR når den skal.(+\-) Tester nok frem til TR kommer. Men redd TR kommer i dag, kjennes slik ut..

Så kjedelig da:(
Men hun har ikke dukket opp enda, så da kan det jo fortsatt forandre seg :)
 
Jeg tar tester hver dag:p å de er jo positive, men synes ikke de er noe sterkere enn fredag:/ er dette normalt? Er bare så redd for at dette ikke skal gå bra. Men har ingen tegn til mensen, har heller tegn på graviditet:p hehe
Det er helt sikkert normalt:). De fleste slutter jo å teste når de får pos test:). Så det er nok en liten spire hos deg:)
 
Æsj:(. Vente å sette deg på noe enda da?

Ja, tror det er best å vente litt... Spotter ikke mye. Krysser alt jeg har for at det ikke er tr som er på vei... Har tross alt sett streker på tre ulike typer tester... Tar en ny CB+ i morgen, om ikke tr kommer for fullt før den tid...
 
Ja, tror det er best å vente litt... Spotter ikke mye. Krysser alt jeg har for at det ikke er tr som er på vei... Har tross alt sett streker på tre ulike typer tester... Tar en ny CB+ i morgen, om ikke tr kommer for fullt før den tid...
Satser på at det er ufarlig spotting og at tr holder seg borte, og du får pos test i morgen:)
 
Usikker selv her nå på hva som skjer:( Jeg har fått mer mørke brunt slim.

Krysser fingrene for at det er helt ufarlig :)
Lille spire skal henge til Juli ;)
 
Jaa håper det jeg også:( spent på videre utover dagen. Kan være gammelt blod som skal ut da:/ neii æsj. Dette er kjipe greier:( spennende å se hva testen viser i kveld.
 
Back
Topp