Tenner

Da har gutten vår fått 6 tenner :) 4 kom samtidig, haha!

Tror det er noen på vei oppe nå. Veldig grinete om natten...

Vi har kommet opp i 5 tenner så langt.

Her er det 8 tenner:)

Kan man gi de paracet når man mistenker at de har vondt pga tannfrembrudd?

Vi beskjed av HS at set var ok, spesielt om hun skrek hele natta og hadde tydelig vondt (dette var mtp at hun vanligvis sover hele natta).

Vi beskjed av HS at set var ok, spesielt om hun skrek hele natta og hadde tydelig vondt (dette var mtp at hun vanligvis sover hele natta).
Takk for svar. :)
Lillegullet bruker normalt bare å våkne for mat på natten. F.eks i kveld når jeg la han så sovnet han flere ganger, men tok bare få minutter før han våknet og skrek. Holdt på sånn i 2 timer. Han har 3 tenner oppe som jobber voldsomt med å komme helt frem. Den ene har foreløpig bare et hjørne som stikker ut av tannkjøttet.

Tror det er flere på gang her, mye greier når ho skulle legge seg i går. Var så trøtt så trøtt stakkars liten, men fant ikke roen...

Jeg gjorde det et par ganger. Du kjenner barnet ditt best, hvis du føler det skriker mer og ikke får sove så kan det jo hende det gjør vondt på grunn av tenner.

Der kom det søren meg en tann! Og det ser ut som nr to er rett rundt hjørnet. Fy søren så fort det går når det først setter i gang :)

image.jpg
Små tannebisser <3

Jeg har ikke for vane å studere puppene mine. Men i dag når jeg kom ut fra dusjen kunne jeg tydelig se gnagemerker etter tennene på brystvortene. Ikke rart jeg føler jeg kjenner tennene når han spiser. :p

Jeg har ikke for vane å studere puppene mine. Men i dag når jeg kom ut fra dusjen kunne jeg tydelig se gnagemerker etter tennene på brystvortene. Ikke rart jeg føler jeg kjenner tennene når han spiser. :p

Au!

Back
Topp