Her har jeg lagt vekk nesten alt i 62, bruker 68. Tenkte å legge str 74 opp i skuffen med klær som er i bruk denne helgen
Han fyller ikke ut klærne, men 62 er for kort. Lange lillemannen min![]()
Sånn er det her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg lagt vekk nesten alt i 62, bruker 68. Tenkte å legge str 74 opp i skuffen med klær som er i bruk denne helgen
Skal nok ta en opprydning i klærne i helga. Rydde bort det meste i 62. Selv om en del av pysjene hans fremdeles passerSånn er det her også![]()
Skal nok ta en opprydning i klærne i helga. Rydde bort det meste i 62. Selv om en del av pysjene hans fremdeles passer![]()
Veldig merkelig synes jegMorsomt, pysjer i 62 la jeg vekk sist uke. De er for korte i kroppen og/ eller for små i foten om de har det![]()
Sånn hadde jeg det sist. Storesøster er født i september, så da det ble desember (3 mnd) brukte hun 68.Det er så spesielt ass. Nå bruker vi stort sett 68 vi. Ikke brukt 50-56 siden sommeren omtrent![]()
Ja, det ble problemet her også. Lengden. Hun er slank, så kunne fint brukt de ellers. På tide å pakke de vekk da, men litt alright å få brukt plaggene mer enn en uke også daHer har jeg lagt vekk nesten alt i 62, bruker 68. Tenkte å legge str 74 opp i skuffen med klær som er i bruk denne helgen
Plagg med føtter synes jeg er et kapittel for seg selv.Morsomt, pysjer i 62 la jeg vekk sist uke. De er for korte i kroppen og/ eller for små i foten om de har det![]()
De varierer jo veldig også, synes jeg.Veldig merkelig synes jeghihi blir aldri klok på disse str
![]()
Ja. Fra samme butikken til og med. men sånn synes jeg det er med voksne også enDe varierer jo veldig også, synes jeg.
Plagg med føtter synes jeg er et kapittel for seg selv.
Ja. Fra samme butikken til og med. men sånn synes jeg det er med voksne også en
Haha, samme skjer her.Jeg liker de ikkebabyen spenner bare beina opp i drakten, så blir han sittende fast og blir sint hehe
Jeg vasker alltid klærne før bruk og noenting krymper! Veldig!Ja. Fra samme butikken til og med. men sånn synes jeg det er med voksne også en
Sant! Skulle ikke vært lovEr helt ekstremt! På kaphal holdt jeg to pysjer i samme str opp mot hverandre og det var nesten 5 cm!!! I forskjell!![]()
Dine egne også? Jeg er veldig lat på det assJeg vasker alltid klærne før bruk og noenting krymper! Veldig!
Stor jente hun da!Sånn hadde jeg det sist. Storesøster er født i september, så da det ble desember (3 mnd) brukte hun 68.
Dine egne også? Jeg er veldig lat på det ass
To likedane?Sant! Skulle ikke vært lov![]()
Ja veldig! Men det jevner seg ut. Fra ett til to år har hun gått en kg opp, men mange cm. Helt vanligStor jente hun da!
Jeg gjør det med ungenes. Og sengetøy!Jeg har begynt med det etter jeg fikk minijeg brydde meg ikke før