Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner godt hva du menerSoa gjør meg egentlig bare frustrert kjenner jeg ! Ses 6 episode 11 nå ja. Tror nok jeg ser ferdig sesongen i kveld.
Så er det å vente til ses 7 er ferdig før jeg og mannebeinet ser den sammen hvertfall![]()
Åja! Etter en episode i ses 5 tok jeg pause i noen år rett og slett. Ble så sinna !Skjønner godt hva du mener
Kjenner det er greit med noen pauser av og til. Ofte det ikke går som jeg ønsker der:/
Ja, vi må ikke avsløre noe. Vet det er flere som ligger litt lengre bakÅja! Etter en episode i ses 5 tok jeg pause i noen år rett og slett. Ble så sinna !Skal ikke nevne noe mer i tilfelle noen ikke er kommet dertil
![]()
Hahaha jaJa, vi må ikke avsløre noe. Vet det er flere som ligger litt lengre bak![]()
Holder på med sesong 5Ja, vi må ikke avsløre noe. Vet det er flere som ligger litt lengre bak![]()
Jeg var litt uheldig å leste noe som kom til å skje og satt bare å venta på det. Litt kjedelig når man vet om noe som skal skje. Nå skal jeg ikke lese om noe, vil ikke vite hva som skjer i siste sesong. Vil ha litt spenning når jeg serHahaha jaRegner med at de som har sett det skjønner hva jeg mener
![]()
Okei, vi skal ikke avsløre noeHolder på med sesong 5![]()
Hvordan går det med tennene?Skjer ? For forsette pakkingen før senga, også må jeg tilbake til tannlegen i morra
Ser Lilyhammer herSkjer ? For forsette pakkingen før senga, også må jeg tilbake til tannlegen i morra
Skjønner hva du mener... Jeg er på episode 11 på ses 6. Jeg vet hva som skjer i siste.... Tullinger som røpa. Og i går så jeg plutselig noe som kommer til å skje i ses 7Jeg var litt uheldig å leste noe som kom til å skje og satt bare å venta på det. Litt kjedelig når man vet om noe som skal skje. Nå skal jeg ikke lese om noe, vil ikke vite hva som skjer i siste sesong. Vil ha litt spenning når jeg ser![]()
Skal tilbake i morra for en behandlingHvordan går det med tennene?
Har bare to episoder igjen av den sesongenOkei, vi skal ikke avsløre noe
Du får vente i spenning og kose deg videre med alle episodene![]()
Åå jeg ser på tangerud bakken ;* ja skal ut å flySer Lilyhammer her
Skal du ut å reise?
Det hørtes jo veldig deilig ut
Har du fri hver fredag?
Ja, det er utrolig kjedelig. Jeg røpet det jeg visste for mannen da. Han sa han ville vite daSkjønner hva du mener... Jeg er på episode 11 på ses 6. Jeg vet hva som skjer i siste.... Tullinger som røpa. Og i går så jeg plutselig noe som kommer til å skje i ses 7Tullinger som ikke tenker på oss som ikke har sett så langt!
Jeg tok annet visHar bare to episoder igjen av den sesongenså er spørsmålet om jeg skal vente til neste kommer ut på netflix, eller om jeg må skaffe den på annet vis
![]()
Okei. Jeg ventet en stund, før jeg plutselig fant ut at de hadde mer på sumoHar bare to episoder igjen av den sesongenså er spørsmålet om jeg skal vente til neste kommer ut på netflix, eller om jeg må skaffe den på annet vis
![]()
Ja ga bort til uffVis vedlegget 87147