Hva skal dere i dag?

Til byen med mamma og så babysang:)
Mamma får underholde seg selv litt mens vi er på babysang, det er i byen og er bare en time.

Sambo har bursdag idag, og svigers kommer på kake og kaffe i kveld. Spent på kombinasjonen mamma + svigers.
Hvordan gikk det med mamma+svigers``?

Skulle egentlig gå tur med en gruppe mammaer, men det regner og er iskaldt. Så holder meg hjemme

Hvordan gikk det med mamma+svigers``?
Det gikk overraskende bra! Jeg synes hvertfall det er hyggelig:)
Men da jeg pratet med mamma etterpå og hun synes det hadde vært litt anstrengende.
Svigerfar tuller så mye når han prater, det er litt slitsomt å ha en normal samtale med ham.
Når man spør ham et vanlig spørsmål kommer han ofte med et tullesvar.
Men så plutselig er han seriøs igjen. Da blir man litt forvirra.
Men på tross av det gikk det bra synes jeg:)

Tror vi skal være hjemme.
Mamma drar i ettermiddag, skal hjelpe henne å farge håret hennes:)
Sambo er syk, så han ligger i senga.
Mamma sover også, for hun satt opp med Anna fra 23.30-01 igår!
Hun er kjempesnill, har hjulpet oss masse så vi har fått sovet!

Tror vi skal være hjemme.
Mamma drar i ettermiddag, skal hjelpe henne å farge håret hennes:)
Sambo er syk, så han ligger i senga.
Mamma sover også, for hun satt opp med Anna fra 23.30-01 igår!
Hun er kjempesnill, har hjulpet oss masse så vi har fått sovet!

Så snill hun er :)
Kjenner jeg savner å ha foreldre i nærheten.

Vi skal egentlig på babysang, men har en avtale i ettermiddag så spørs om vi ikke dropper babysang.

Driver å skriver jobbsøknader og.

Så snill hun er :)
Kjenner jeg savner å ha foreldre i nærheten.
Hun er jo ikke i nærheten da, bor 2,5 timer unna:) Men hun har vært på besøk siden fredag. Har fått masse hjelp, mamma sier hun liker å være alene med Anna så de to blir bedre kjent. Mamma har gledet seg til å bli mormor i mange år, spesielt etter kusina mi fikk barn for 9(!) år siden.
Jeg er hennes eneste barn og hun har ingen mann, så da blir jeg og Anna ekstra viktige for henne:)
Det hjelper så klart og så at hun er førskolelærer og elsker barn.

Hadde store planter, masse ærend og møte ei venninne på kafé... Meeeeen
Endte opp med å måtte være hjemme med begge barna.
For denne luringer har ikke vinterdekk og det snør og det snør.
Mannen pleier å levere i bhg men ettersom jeg ikke har noe mulighet til å hente med dårlige sommerdekk så måtte storesøster være hjemme.
Men helt greit med en hjemme dag.

Hun er jo ikke i nærheten da, bor 2,5 timer unna:) Men hun har vært på besøk siden fredag. Har fått masse hjelp, mamma sier hun liker å være alene med Anna så de to blir bedre kjent. Mamma har gledet seg til å bli mormor i mange år, spesielt etter kusina mi fikk barn for 9(!) år siden.
Jeg er hennes eneste barn og hun har ingen mann, så da blir jeg og Anna ekstra viktige for henne:)
Det hjelper så klart og så at hun er førskolelærer og elsker barn.

2,5t er i nærheten :)

Migrene i dag også, må få ringt sykehuset ila uka.

På lagersalg laaanngggt hjemmefra, hele barselgruppa fra. Litt av en organisering på gang!

Så skal jeg på språkundervisning i kveld.

Fri i dag <3 Drikker kaffe og venter på at snuppa skal våkne fra første luren sin. Etterpå skal vi på besøk til tanta hennes å kose litt

Begge barna hjemme på dag 2 pga håpløs mor som ikke har vinterdekk.

Så ny sløvedag hjemme, masse film og masse ingen ting.
Eneste dumme er at det bynner å minske i kjøleskapet :(

Vi har gått lang tur i dag! Og så har jeg lagd og frøset ned noen middager til Stella. Ooog så har jeg vært å trent (idag igjen!!)! Nå - sofa!

Back
Topp