TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Var slik forrige måned også, lå på nesten 400 innlegg per dag på de øverste de første 10-12 dagene, men så dabbet det av.

Forgje mnd hadde jeg ikke sjans til å følge meg, men håper jeg klarer å henge med denne mnd :D
Føler folk er veldig ivrrig de siste dagene også...

Har sett det, men jeg blir helt svett av å prøve å følge med på skravletrådene..
Samme her :p kan være der litt på rolige tider av døgnet, men ikke i kjernetida :p

Forgje mnd hadde jeg ikke sjans til å følge meg, men håper jeg klarer å henge med denne mnd :D
Føler folk er veldig ivrrig de siste dagene også...
Ja, tar litt av på slutten også. Forrige måned var det tight om plassene på topp 30, var 31 som var med i konkurransen..

Ja, tar litt av på slutten også. Forrige måned var det tight om plassene på topp 30, var 31 som var med i konkurransen..

Kjedelig for den som kom på 31plass :O

Jo men den som var på 31 plass hadde vel ikke nok innlegg? Eller husker jeg feil?:p

Kjedelig for den som kom på 31plass :O
Ja, men en måtte det jo bli.. Er i grunn ikke så fan av denne typen konk, syns det var bedre med 2000 innlegg. Det er overkommelig for folk.. Å holde seg på topp 30 kan være veldig vanskelig for de som ikke har allverdens med tid å bruke her inne. Var jo mange som hadde over 1200 innlegg men ikke sjangs på topp 30..

Ja, men en måtte det jo bli.. Er i grunn ikke så fan av denne typen konk, syns det var bedre med 2000 innlegg. Det er overkommelig for folk.. Å holde seg på topp 30 kan være veldig vanskelig for de som ikke har allverdens med tid å bruke her inne. Var jo mange som hadde over 1200 innlegg men ikke sjangs på topp 30..

Den er litt lei.. Er faktisk enig, da er det bedre å si 2000innlegg.. Du får gi tilbake melding om det, kanskje det blir en endring?! Jeg har ikke som mål om topp30, det har jeg ikke tid til :(

Åja:p trodde kravet var 2000 jeg:p må ha blandet med september:p
Ja, september var 2000 innlegg, mens okt og november er 1200 innlegg OG topp 30.. Mange som hadde over 1200 i okt som ikke hadde sjangs på topp 30.

Den er litt lei.. Er faktisk enig, da er det bedre å si 2000innlegg.. Du får gi tilbake melding om det, kanskje det blir en endring?! Jeg har ikke som mål om topp30, det har jeg ikke tid til :(
Nja tja, er andre som har sagt fra på vip, så får se om de endrer noe.. Blir jo fort de samme vinnerne som går igjen med topp 30 konkurranse. Blir jo mange av de samme hver måned.

Nja tja, er andre som har sagt fra på vip, så får se om de endrer noe.. Blir jo fort de samme vinnerne som går igjen med topp 30 konkurranse. Blir jo mange av de samme hver måned.

Bra noen andre har sagt i fra :) Er jo greit om flere får mulighet til å være med i konkuransen :)

Ja veldig dumt at det slal være slik..:(
Ja,,da liker jeg bedre at de setter et visst antall innlegg. Da. Et folk hva de må ha av innlegg for å nå det. Nå vet man jo ikke.. Om folk tar av så må man kanskje ha 3000 innlegg for å være innenfor topp 30. Føler slike konker oppfordrer til spamming omtrent (og nei, jeg mener ikke at folk spammer bare for å ha det på det rene).

Ja,,da liker jeg bedre at de setter et visst antall innlegg. Da. Et folk hva de må ha av innlegg for å nå det. Nå vet man jo ikke.. Om folk tar av så må man kanskje ha 3000 innlegg for å være innenfor topp 30. Føler slike konker oppfordrer til spamming omtrent (og nei, jeg mener ikke at folk spammer bare for å ha det på det rene).
Er vel fordi de ønsker mye aktivitet på forumet:p

Er vel fordi de ønsker mye aktivitet på forumet:p
Joda, men det blir det av at folk må skrive 2000 innlegg også :) føler det er lettere å nå enn 1200 og topp 30 (selv om det høres lettere ut ;) ).

Har tatt seg litt opp no :)

Back
Topp