Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har aften i morgen! Fri torsdag.. Så jobber jeg 7 vakter i strekkHugsar ikkje om det er ned to plassar eller opp to plassar![]()
BMC: du skal jobbe i morgo?
Ja, har aften i morgen! Fri torsdag.. Så jobber jeg 7 vakter i strekkså da er det nok lite skravling fra denne kanten! Ramler vel av topp 30 listen i alle fall da
![]()
Skal vel gå braEg skal på barseltreff kl 12, men me får prøva å skravla det me kan når du ikkje er på jobbPassa på å bevara deg innafor topp 30
![]()
Ja, det går fort nedover ja!Klatrer fort nedover når en ikke er såå aktiv en dag![]()
Føler i grunn det har vært veldig stille her i dag jeg, sånn på forumet generelt.. (Ja,mjeg har vært her hele dagenSeriøst!! Folk tar jo helt avblir helt demotivert jeg. Må jo være pålogget kostant for å ikke rykke nedover
![]()
Har vært stille her inne jaFøler i grunn det har vært veldig stille her i dag jeg, sånn på forumet generelt.. (Ja,mjeg har vært her hele dagen).
Ganske stille der ute ogsåHar vært stille her inne javet ikke hvordan det har vært "der ute
"
Var myyye å lese gjennom ihvertfallGanske stille der ute også![]()
Ikke hvis man er her hele dagenVar myyye å lese gjennom ihvertfall![]()
Nei sant detIkke hvis man er her hele dagenhar måtta lest litt inne på underforumene til og med
![]()
Uansett vært roligere enn normalenNei sant detmen jeg har jo vært fraværende store deler av dagen
![]()
Passte meg bra detUansett vært roligere enn normalen![]()
Ganske stille i heile dag over heile BV... Kengu hadde jo nesten 1000 i dag tidleg, så ho har ikkje skravla mykje.