Er dere kreative?

LittleBiii

Forumet er livet
Er dere kreative når det gjelder sexlivet? Har dere sex på forskjellige steder, rollespill, sexy undertøy osv?

Vår sexliv har begynt å bli litt ensformig, og skulle gjerne ha spica det opp litt :P

Noen som har noen tips og råd?

Jeg har litt lyst til å piffe opp sexlivet, men er så feig å si det til samboeren! :P Veldig pysete når det kommer til initiativ...

En sjelden gang har vi veldig impulsiv sex, og det hjelper jo, men det er sexen i senga om kvelden som blir litt ensformig, kanskje.

Følger med på denne. :P

Hehe...2-åringen vår bor fast i vår seng/på rommet vårt. Så da må man bare finne andre steder og være kreativ :P

Bare å late som om dere har en unge på rommet så ordner resten seg selv :P

Jeg har litt lyst til å piffe opp sexlivet, men er så feig å si det til samboeren! :p Veldig pysete når det kommer til initiativ...

En sjelden gang har vi veldig impulsiv sex, og det hjelper jo, men det er sexen i senga om kvelden som blir litt ensformig, kanskje.

Følger med på denne. :p

Samme her :P Men samtidig så har jeg veldig lyst til å finne på andre steder og måter å gjøre det på for å gjøre det litt mer spennende :P Får bare prøve meg litt fram :P hehe

Hehe...2-åringen vår bor fast i vår seng/på rommet vårt. Så da må man bare finne andre steder og være kreativ :p

Bare å late som om dere har en unge på rommet så ordner resten seg selv :p

Kanskje vi må det ja ;) hehe.. Hadde vært godt å få opp spenningen litt sånn at det ikke alltid blir det samme :P

Tja er litt brems akkurat nå med dårlig rutine for minste med søvn. Men har litt forskjellige leketøy liggende. Angående sted blir det gjerne ganske varierende da minste ofte ligger i vår, men liker absolutt senga best :-P
Rollespill fungerer ikke for oss, ikke sexy undertøy (føler meg ikke sexy), ikke no lapdance (sambo har sett for mye ordentlig til at det blir no turn-on :-P) har ellers litt pisker, tau, butplugs, vibratorer, spill osv, det funker godt for oss :-)

Tror man bare må prøve seg frem og finne ut hva som funker, kan gjerne bli litt kleint i starten :-P

Før så hadde vi sex på ulike steder, men de siste årene har mannen vært veldig på at han liker best å gjøre det i sengen, mye pga dårlig rygg. Vi prøver å piffe opp litt med leketøy og sexy undertøy, men føler det er jeg som må sørge for denne oppiffingen :P

Svært lite kreativ her :p

Tja, ulike steder rundt om i huset, leketøy, sexy undertøy, masasje,
Gjelder å være spotan og gripe muligheten når den er der! Værste jeg vet er rutine/plikt sex :)

Hadde jeg stått foran tvn naken så har jeg fått beskjed om å vente til vi skulle ha lagt oss.... Må for all del ikke ha sex andre plasser enn i senga! Kjedelig!!!! Trur det var i fjor tidlig på året , vi hadde begynt å varmet opp litt i senga da han legger seg på ryggen å sier at sexen har blitt kjedelig, så la han seg til å sove :O jeg var såååå sint å lei meg! Så fant han seg en ny stilling å den er han fastkjørt i.... så jeg vet ikke helt hva jeg skal Gjøre å si... Jeg har lyst til å være kreativ å finne på ting men...bah

Godt å vite at jeg ikke er alene om det :P Trenger ikke noe veldig egentlig, bare litt mer variasjon kanskje :P Sambo vil helst gjøre det i senga og vil helst ha den samme stillingen, og da blir det fort litt ensformig... kunne tenkt meg å prøve noe nytt og få opp stemningen litt ;) Men jeg får bare være flink til å ta initiativ og krysse fingrene for at han liker det :D

Godt å vite at jeg ikke er alene om det :P Trenger ikke noe veldig egentlig, bare litt mer variasjon kanskje :P Sambo vil helst gjøre det i senga og vil helst ha den samme stillingen, og da blir det fort litt ensformig... kunne tenkt meg å prøve noe nytt og få opp stemningen litt ;) Men jeg får bare være flink til å ta initiativ og krysse fingrene for at han liker det :D
Om du tar initiativ og f.eks gir han en BJ i sofaen etterfulgt av en "ridetur" kan han vel umulig si nei? :P ;)

Om du tar initiativ og f.eks gir han en BJ i sofaen etterfulgt av en "ridetur" kan han vel umulig si nei? :p ;)

Haha, det er sant! Kanskje jeg må prøve det ;) I så fall blir det gøy å se ansiktet hans og reaksjonen når jeg tar initiativet til det sånn ut av det blå :P

• Liker
Reactions: BMC
Haha, det er sant! Kanskje jeg må prøve det ;) I så fall blir det gøy å se ansiktet hans og reaksjonen når jeg tar initiativet til det sånn ut av det blå :P
Det er jo litt av poenget da! :D

Litt spontanitet her og der kan gjøre underverker for parforhold og sexlivet ;)

Jeg prøver fortvilt. Men nå i det siste så har mannen det med å sovne på sofaen når barna er lagt! Skjønner at han er sliten etter lange dager på jobb, men skulle gjerne brukt kveldene på å piffe opp forholdet litt ;) Neste stuntet er adventskalender med litt ting for å få fart på sakene. Håper det funker!

Jeg prøver fortvilt. Men nå i det siste så har mannen det med å sovne på sofaen når barna er lagt! Skjønner at han er sliten etter lange dager på jobb, men skulle gjerne brukt kveldene på å piffe opp forholdet litt ;) Neste stuntet er adventskalender med litt ting for å få fart på sakene. Håper det funker!

Samme her :P ahh, det var jammen ingen dum idé ;)

Back
Topp