Du får oppdatere på hvordan det gikkDet vil jeg tro.. er igrunnen derfor jeg vil piffe det opp litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får oppdatere på hvordan det gikkDet vil jeg tro.. er igrunnen derfor jeg vil piffe det opp litt![]()
Du får oppdatere på hvordan det gikk![]()
Hahaha, er bare å hive seg rundtDet skal jeg gjøre så fort det blir noe å oppdatereHar ikke blitt noe hanky panky her de siste dagene
![]()
Hahaha, er bare å hive seg rundt![]()
Må nesten detMen sambo har slokna for lenge siden, så det blir ikke noe ikveld heller
![]()
Hvis ikke du vekker han...![]()
Åååå.... Det er så kjipt! Hendt jeg har venta for lenge og han synes det blir for sent. Såååå skuffa daHehe, ja det er lettere sagt enn gjortHan sover som en stein når han først har slokna
Jeg har prøvd å vekke han før for å få litt action, men da er det bare meg som blir sittende igjen litt skuffa over at det ikke ble noe på meg allikevel
Men er jo farsdag idag, så kan jo prøve å overraske han litt ekstra etter at lillegutt har lagt seg ikveld![]()
Åååå.... Det er så kjipt! Hendt jeg har venta for lenge og han synes det blir for sent. Såååå skuffa da![]()
Her sover 2åringen og baby på vårt rom.. så kan bli spennende å se hvor kreative vi blir etterhvert.. men vi syns begge senga er best.. men når barna sover så er stua/sofaen en grei løsningKjøkkenbordet var litt hardt fant jeg ut
![]()
Jaa, ser denJeg kom inn i stua ikledd nytt undertøy for en liten stund siden og tenkte jeg skulle piffe opp stemninga litt. Da kyssa han meg, sa undertøyet var fint og gikk ut for å ta en røyk... du kan tro jeg ble satt ut og skuffa da
Etterpå var jeg litt surmulen fordi jeg hadde jo tenkt at det skulle føre til noe action.. men han tok tydeligvis ikke hintet og beklagde seg veldig etterpå
![]()
HahaJaa, ser denJeg kom inn i stua ikledd nytt undertøy for en liten stund siden og tenkte jeg skulle piffe opp stemninga litt. Da kyssa han meg, sa undertøyet var fint og gikk ut for å ta en røyk... du kan tro jeg ble satt ut og skuffa da
Etterpå var jeg litt surmulen fordi jeg hadde jo tenkt at det skulle føre til noe action.. men han tok tydeligvis ikke hintet og beklagde seg veldig etterpå
![]()
Hahaseriøst??
her hadde han tatt hintet, for jeg er ikke den som sprader rundt i undertøyet. Han hadde skjønt det var unntakstilstand
Men han sa jo undertøyet var fint da![]()
HahaSa det til han for å si det sånn! Jeg er heller ikke den som sprader rundt i undertøy hjemme og jeg kjøper ikke nytt undertøy sett bare for å vise det liksom. Var jo for å overraske hanMen men.. han kan være litt treig noen ganger tydeligvis hehe
![]()
Hahadet er jo sånn man ser på komedier! Åååå så sint jeg hadde blitt. Ofra meg på den måten å null tilbakemelding
"Fint undertøy. Jeg tar meg en røyk".
Den fortjente han jammen meg! Jeg vet gubben ville satt pris på det, så får se om jeg tør.... Får vente ei stund, til jeg ikke er høygravid lengreHaha jaaSa til han etterpå at "nå gidder i hvert fall ikke jeg å kjøpe sexy undertøy og overraske deg flere ganger"
![]()
Den fortjente han jammen meg! Jeg vet gubben ville satt pris på det, så får se om jeg tør.... Får vente ei stund, til jeg ikke er høygravid lengre![]()
Det håper jeg han gjør, hahaJa det syns jeg også!Haha...
Ja det syns jeg du skal gjøreEr jo en gøy overraskelse for mannen (hvis han reagerer på en bedre måte enn det min gjorde
)
Det håper jeg han gjør, hahahan bør iallefall. Men de er jo ikke så smarte bestandig
![]()