LittleBiii
Forumet er livet
Ble litt kreavititet etter frøkna ble født siden ho sov på våres soverom å vi har nu vært kreativ før det og![]()
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt kreavititet etter frøkna ble født siden ho sov på våres soverom å vi har nu vært kreativ før det og![]()
Hihi er jo så spennende å være litt kreativSå braMå nok få opp kreativiteten litt mer her i hus
![]()
Hihi er jo så spennende å være litt kreativ![]()
Hihi da blir det ekstra spennende å gjør noe nyttDet er jo detMen har en sambo som er litt vanemenneske, så det blir fort alltid senga og samme stilling
![]()
Hihi da blir det ekstra spennende å gjør noe nytt![]()
Oj oj det hørtes ut som en lur ideJa, får satse på at han er villig til å prøve noe nyttTenkte å ordne barnevakt for ei natt og gjøre det litt romantisk i heimen, for så å prøve å overraske han med noe nytt og spennende etterpå
![]()
Du får fortolle hvordan det gikk når du har fått prøvd det utKrysser fingrene for det![]()
Du får fortolle hvordan det gikk når du har fått prøvd det ut![]()
Har hatt sex mange steder bil sofaen dusjen osv....
Hm...jeg burde ha noen gode tips på lager. Men jeg har alltid vært i forhold der begge er like nysjerrige og kreative. Hadde jeg opplevd så lite engasjemang hadde nok pisken vært eneste sexleketøy han hadde fått sett.