Holder med å se seg selv i speilet for min del.. se hva man har å jobbe med xD øker motivasjonen litt det =)Veg egentlig ikke? Enn din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder med å se seg selv i speilet for min del.. se hva man har å jobbe med xD øker motivasjonen litt det =)Veg egentlig ikke? Enn din?
Ikke det neiJøss, så bramini-stige??
![]()
Ikke eg hellerTviler igrunn ikke på det![]()
tror nok han blis glad for den julegavenSå bra!
Det har jeg oppdagetPrøver på det![]()
Holder med å se seg selv i speilet for min del.. se hva man har å jobbe med xD øker motivasjonen litt det =)
Vi har den og er veldig fornøydnoen som har city cross barnevogn her ?
takk!! er så innmari søt!!Ååh...grattis med tann![]()
Tror det er mange av de herHehe...ikke min skolegutt heller![]()
Jeg har bygd på familiegården og mamma bor som nærmeste nabohar dere bygd så nærme eller bor dere i to hus på gård?
Noe sånt! Bestandig tull når gubben er borte på skolen.... Det er så slitsomt! Spesielt nå... Er så full i bekkenløsning og lunta mi er så kort at det er sinnsykt. Får ikke noe kveld føler jeg...Haha. Gode trassalder?
Haha...det hadde vært gøyEr visst det! Burde vært premie til den som kommer først til målet..
hvilken årsmodell har dere?Vi har den og er veldig fornøyd![]()
Du klarer deg brahehe, har ikke gjort sånn før, lærer mye her inne![]()
Og jobber deg sakte, men sikkert oppoverBare koser meg, jeg![]()
TullemusFlaut i grunn..
Hadde den samme følelsen her også.Samme her, gjor ikke annet enkelte dager.
Det bør han bli. Lei av å låne naboens stigetror nok han blis glad for den julegavenfra mamman din var det ikke?