Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...ikke min skolegutt hellerNei absolutt ikke
Hva er din motivasjon for å komme igang igjen? =DSamme her! Det ble en lang sommerferie![]()
å skravle med seg selv, eller gå og legge seg?Er ikke lov det![]()
Joda, gjorde det. Men ble med opp... Hun kauka som en villmann isted. Jeg Later som ingentingSend henne opp igjen!![]()
Ååh ja. Men de er vel vant til detIkke for de som jobber på sykehuset. Er visst bare noen desiliter.
Hva er din motivasjon for å komme igang igjen? =D
Enig !! Ikke noe behagelig .Vet hvordan det er å bare ligge der. Sengene er grusomme i tillegg! Bah
ehhhm... vestlandet? så guider jeg deg derifra?Jeg kommer så fort jeg vet hvor du bor![]()
ehhhm... vestlandet? så guider jeg deg derifra?Jeg kommer så fort jeg vet hvor du bor![]()
Nei, det hadde ikke jeg orket hellerbra det, her låser den seg hver gang jeg trykker hjem-knappen. da må jeg inn på applikasjoner, tvinge avslutning, og starte på nytt.... giddr ikke for å si det sånn...![]()
Joda, gjorde det. Men ble med opp... Hun kauka som en villmann isted. Jeg Later som ingentinghun ligger rett over hodet mitt, så hører godt om hun steller i stand noe der oppe.
Så bra!helt super, får ikke ha den i fred et sekund! (nå har svogeren den...)![]()
Ja det går fintUff dahåper det går bra med deg?!
Bare koser meg, jegJeg ser du jobber på her![]()
![]()
Samme her, gjor ikke annet enkelte dager.Jeg hadde litt over 2000 innlegg og følte jeg brukte mye tid her![]()
Ååh...grattis med tannflott dag herhar nesten ikke regna heller
og så har vesla fått ei tann
![]()