Fredag og helg :-)

Haha så det er der "mannen" er! Skjønte ikke no første gang jeg leste "stein løsnet fra mannen" haha.. men forsto etterhvert at det var et fjell :p

Er merkelig når man plutselig ikke har noen å ta seg av ja.. føles tomt selvom det er etter leggetid og ungen(e) sover uansett :p;)
Nei, det er ikke enkelt å følge med på den mannegreia! Hver eneste dag i hele forrige uke var de sikker på at fjellet skulle rase.. Yeahyeah..:p

Ja, det er en merkelig tomhetsfølelse her. Har jo levert henne fra oss den dagen vi skal noe, men nå blei det en dag ekstra da. Besteforeldrene gleda seg veldig, så de koser seg nok glugg i hjel.:)
 
Nå har vi hatt middagsbesøk av mamma og pappa. Siden vi skal på hotelltur sammen med jobben til mannen (Jonathan - ikke fjellet som snart raser her i Romsdalen :p )i morra, så ville de ta henne med seg og ha henne til søndag. Så nå sitter vi her da! Fredag kveld og ingenting å henge fingrene i. En merkelig følelse.:p
DER tok jeg spøken med mannen :p :D hahahaha!

...litt treig bare :p
 
Blir tidlig kveld her.... K skal starte 7 i morgen og ..... :-( jaja.. kjipt...

Hva gjør dere da? :-D
 
Nei, det er ikke enkelt å følge med på den mannegreia! Hver eneste dag i hele forrige uke var de sikker på at fjellet skulle rase.. Yeahyeah..:p

Ja, det er en merkelig tomhetsfølelse her. Har jo levert henne fra oss den dagen vi skal noe, men nå blei det en dag ekstra da. Besteforeldrene gleda seg veldig, så de koser seg nok glugg i hjel.:)

Haha ja de tror mye rart!;) i fjellet her så er det visst rundt 1 mill kubikk son er løst:eek: men det er ikke fare for at det raser:p

De koser seg nok masse alle sammen :) det jeg syns er godt med barnefri er å kunne sove og slappe av om morgen :)
 
Emira koste seg med tanta si istad :) dem gikk ikke så lenge, men samlet opp en del godteri i nabolaget til mora mi :)

Nå må jeg snart legge meg kjenner jeg! Blir tidlig trøtt nå etter at klokka ble stilt :p

Hva skjer med dere da?:)
 
Emira koste seg med tanta si istad :) dem gikk ikke så lenge, men samlet opp en del godteri i nabolaget til mora mi :)

Nå må jeg snart legge meg kjenner jeg! Blir tidlig trøtt nå etter at klokka ble stilt :p

Hva skjer med dere da?:)
Så gøy for Emira.
Er det 5 år hun blir eller? :-D
Digg med godis ;-)

Trøtt for tiden selv. Lagt meg 20-21.. haha hva skjer liksom :p
God natt Anita :)

Og natta til dere andre og :-D
 
Så gøy for Emira.
Er det 5 år hun blir eller? :-D
Digg med godis ;-)

Trøtt for tiden selv. Lagt meg 20-21.. haha hva skjer liksom :p
God natt Anita :)

Og natta til dere andre og :-D

Jepp hun blir 5 i desember :)

Haha tror vi må hente frem gåstolen snart :p hahaha
 
Back
Topp