Fredag og helg :-)

Ja, det er stor variasjon.:)
Håper Emira får en fin runde sammen med tanta i ettermiddag. Kanskje det drypper litt godteri på Liana også?
God bedring med forkjølelsen til barna!:)

Tror nok ikke det drypper fra Emira hvertfall :p men mamma skal nok ha noe på lur til hun også ;) hehe
 
Hils på blidfisen:D haha
1414760681859.jpg
 
Ja, det blir spennende å se om jeg får det til.:p
Hihi..Jehovas Vitne resten av året faktisk. Hørtes ut som at det er stor pågang hos dere? :D Du får be dem om å forklare hensikten med jul til Hermine. Håhåhå! :)

Tror ikke det bor 100 folk i denne bygda her en gang, og ingen av de nærmeste naboene har barn. Meeen om det ikke kommer noen, så spiser nok mannen opp godteriet.:p

Lykke til med innlevering!! *klapp på skuldra til deg*

Alskens dørselgere og sportslag reker forbi her hos oss ja, blir litt mye innimellom :p

Mulig jeg skrur av utelyset når Hermine legger seg og mumser eventuelle left overs sjøl da :rolleyes:

Takk! Fant plutselig et par feil i litteraturlista så da blir det eeeenda flere redigeringer :confused:
 
Så fin Wael er i Spidermanklær :)
Feierer de Halloween i barnehagen?
T er sendt på skolen og minsten og jeg får nok en dag hjemme!
Jeg reiser ikke før i 19- tiden i kveld, så da får jeg være med familien frem til da!
T skal gå med en nabo hjem i dag. Og litt senere skal han få gå en liten Halloween-runde med henne før det blir innekos og venting på nabobarn som ringer på :D
I formiddag skal jeg bake knekkebrød og pikekyss formet som spøkelser! Og pakke til jobbturen min i helgen.
Takk :)
Ja, de feirer det her. Alle ble sminka som ville det etc. Hos dere da? :)
Har T gått idag? :)

Flink du er til å lage pikekyss og knekkebrød :)
 
God morgen!

* For en tøff edderkopp dere har, Lennypenny!:) Ønsker dere en herlig dag med hele fredagspakka.

* Hvor skal du reise, Fru H? Uuhuu, spøkelseskyss hørtes spennende ut!:) Her vi bor har ikke Halloween-kulturen blomstra enda, og med lite barn/unge i bygda så blir det ikke lagt så mye vekt på (det var fire utkledde barn her for tre år siden liksom..) Skal kjøpe inn litt godis likevel og lage ei lyslykt av en mandarin. :p

Vi har sovet godt, vesla er i bhg, mannen er på jobb, det er minusgrader og jeg skal fyre.:) Strikka to votter av (to ulike oppskrifter) til Jen i går, men blei ikke fornøyd med noen av dem, såeeh..Får prøve et anna garn da!:p
Takk :)

Deilig med en god natt :) legg ut bilder av vottene :) Sikkert fine :)
 
Lennypenny: så tøff edderkopp du har der :D koselig dag dere har i vente da :) her blir det pizza ;)


Fru H: blir sikkert moro med halloween runde for T :D også må du ha en fin tur idag :) håper E er i mye bedre form;)


Lilla-87: her syns jeg det varierer veldig fra år til år når det kommer unger på døra! Lykke til med jakten på de perfekte vottene :D :p hehe
Takk :)
Gøy med halloween for barna :)
Ble ikke taco, men noe arabisk :)
 
God morgen :)

Helt grei natt, men Leoh og Liana (og mulig Emira) er småforkjøla igjen.. så våknet av at Liana hosta veldig! Men virker ikke som om hun våkna av det selv :p fin i formen alle sammen da :)

Idag skal Emira og yngste tanta gå halloween runde utkledd som hekser :) første gang Emira gjør det, så hun gleder seg :) også må jeg få laget en lykt av gresskaret vi har :D må egentlig vaske her å den slags, men får se hva jeg gjør :p

Ha en fin uuuhhhuuu-dag :D
Er de i fortsatt i ok form? :)
Hvordan har det gått for Emira? Fått masse godis? :)
Kult gresskar du skjærte du :-D
 
Slik så han ut etter 5-6 timer med sminke :-D

Mina ville ikke bli ansiktsmalt :-(
 

Vedlegg

  • 1414773344909.jpg
    1414773344909.jpg
    38,7 KB · Visninger: 10
Nå har vi hatt middagsbesøk av mamma og pappa. Siden vi skal på hotelltur sammen med jobben til mannen (Jonathan - ikke fjellet som snart raser her i Romsdalen :p )i morra, så ville de ta henne med seg og ha henne til søndag. Så nå sitter vi her da! Fredag kveld og ingenting å henge fingrene i. En merkelig følelse.:p
 
Nå har vi hatt middagsbesøk av mamma og pappa. Siden vi skal på hotelltur sammen med jobben til mannen (Jonathan - ikke fjellet som snart raser her i Romsdalen :p )i morra, så ville de ta henne med seg og ha henne til søndag. Så nå sitter vi her da! Fredag kveld og ingenting å henge fingrene i. En merkelig følelse.:p
Snakk om luksusproblem da :p ...dere klarer vel alltid å finne på noe å bedrive tida med ;)
 
Er de i fortsatt i ok form? :)
Hvordan har det gått for Emira? Fått masse godis? :)
Kult gresskar du skjærte du :-D

Dem er i fin form hele gjengen :)
Leoh begynte vel på mandag tror jeg..og Liana litt etter det.. så er en veldig svak forkjølelse ;)

Emira fikk masse godt på en kort tur :D hehe.. og så glad for det!;)

Hihi takk :D
 
Nå har vi hatt middagsbesøk av mamma og pappa. Siden vi skal på hotelltur sammen med jobben til mannen (Jonathan - ikke fjellet som snart raser her i Romsdalen :p )i morra, så ville de ta henne med seg og ha henne til søndag. Så nå sitter vi her da! Fredag kveld og ingenting å henge fingrene i. En merkelig følelse.:p

Haha så det er der "mannen" er! Skjønte ikke no første gang jeg leste "stein løsnet fra mannen" haha.. men forsto etterhvert at det var et fjell :p

Er merkelig når man plutselig ikke har noen å ta seg av ja.. føles tomt selvom det er etter leggetid og ungen(e) sover uansett :p;)
 
Back
Topp