Ja, det er stor variasjon.
Håper Emira får en fin runde sammen med tanta i ettermiddag. Kanskje det drypper litt godteri på Liana også?
God bedring med forkjølelsen til barna!![]()
Tror nok ikke det drypper fra Emira hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er stor variasjon.
Håper Emira får en fin runde sammen med tanta i ettermiddag. Kanskje det drypper litt godteri på Liana også?
God bedring med forkjølelsen til barna!![]()
Så morsom da :-D :-D
Så kul den var
Ja, det blir spennende å se om jeg får det til.![]()
Hihi..Jehovas Vitne resten av året faktisk. Hørtes ut som at det er stor pågang hos dere?Du får be dem om å forklare hensikten med jul til Hermine. Håhåhå!
Tror ikke det bor 100 folk i denne bygda her en gang, og ingen av de nærmeste naboene har barn. Meeen om det ikke kommer noen, så spiser nok mannen opp godteriet.
Lykke til med innlevering!! *klapp på skuldra til deg*
Så morsom da :-D :-D
Så kul den var![]()
TakkSå fin Wael er i Spidermanklær
Feierer de Halloween i barnehagen?
T er sendt på skolen og minsten og jeg får nok en dag hjemme!
Jeg reiser ikke før i 19- tiden i kveld, så da får jeg være med familien frem til da!
T skal gå med en nabo hjem i dag. Og litt senere skal han få gå en liten Halloween-runde med henne før det blir innekos og venting på nabobarn som ringer på
I formiddag skal jeg bake knekkebrød og pikekyss formet som spøkelser! Og pakke til jobbturen min i helgen.
TakkGod morgen!
* For en tøff edderkopp dere har, Lennypenny!Ønsker dere en herlig dag med hele fredagspakka.
* Hvor skal du reise, Fru H? Uuhuu, spøkelseskyss hørtes spennende ut!Her vi bor har ikke Halloween-kulturen blomstra enda, og med lite barn/unge i bygda så blir det ikke lagt så mye vekt på (det var fire utkledde barn her for tre år siden liksom..) Skal kjøpe inn litt godis likevel og lage ei lyslykt av en mandarin.
Vi har sovet godt, vesla er i bhg, mannen er på jobb, det er minusgrader og jeg skal fyre.Strikka to votter av (to ulike oppskrifter) til Jen i går, men blei ikke fornøyd med noen av dem, såeeh..Får prøve et anna garn da!
![]()
TakkLennypenny: så tøff edderkopp du har derkoselig dag dere har i vente da
her blir det pizza
Fru H: blir sikkert moro med halloween runde for Togså må du ha en fin tur idag
håper E er i mye bedre form
Lilla-87: her syns jeg det varierer veldig fra år til år når det kommer unger på døra! Lykke til med jakten på de perfekte vottene![]()
hehe
Er de i fortsatt i ok form?God morgen
Helt grei natt, men Leoh og Liana (og mulig Emira) er småforkjøla igjen.. så våknet av at Liana hosta veldig! Men virker ikke som om hun våkna av det selvfin i formen alle sammen da
Idag skal Emira og yngste tanta gå halloween runde utkledd som hekserførste gang Emira gjør det, så hun gleder seg
også må jeg få laget en lykt av gresskaret vi har
må egentlig vaske her å den slags, men får se hva jeg gjør
Ha en fin uuuhhhuuu-dag![]()
Snakk om luksusproblem daNå har vi hatt middagsbesøk av mamma og pappa. Siden vi skal på hotelltur sammen med jobben til mannen (Jonathan - ikke fjellet som snart raser her i Romsdalen)i morra, så ville de ta henne med seg og ha henne til søndag. Så nå sitter vi her da! Fredag kveld og ingenting å henge fingrene i. En merkelig følelse.
![]()
Skikkelig luksusproblem!!Snakk om luksusproblem da...dere klarer vel alltid å finne på noe å bedrive tida med
![]()
Takk![]()
Gøy med halloween for barna![]()
Ble ikke taco, men noe arabisk![]()
Er de i fortsatt i ok form?![]()
Hvordan har det gått for Emira? Fått masse godis?![]()
Kult gresskar du skjærte du :-D
Ja, litt mer spennende smaker :-DArabisk er nok godt det å!![]()
Slik så han ut etter 5-6 timer med sminke :-D
Mina ville ikke bli ansiktsmalt :-(
Ja. Det var populært heheHehe må ha vært moro å se ut som spiderman![]()
Nå har vi hatt middagsbesøk av mamma og pappa. Siden vi skal på hotelltur sammen med jobben til mannen (Jonathan - ikke fjellet som snart raser her i Romsdalen)i morra, så ville de ta henne med seg og ha henne til søndag. Så nå sitter vi her da! Fredag kveld og ingenting å henge fingrene i. En merkelig følelse.
![]()