Hvilken PP klaffet det for dere?

Samme dagen som vi bestemte oss for å prøve klaffet alt. Litt spesielt i grunn

Håper virkelig det stemmer... for alt i alt har vi venta sikkert like lenge som dere... selv om kun 3pp før Munin (+ 15 uker "forjeves" graviditet) og 16pp etter Munin har vært aktive.... men har aldri brukt prevensjon og yngste levende et 4 år. .. såååeh jah! Går ikke så veldig fort at det gjør n

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆

Har dere lyktes før, har jeg stor tro på at dere lykkes igjen.. Det er bare ett spørsmål om tid :-) krysser fingre og tær for dere!

Med datteren min klaffet det i pp2 etter spiralen ble fjernet.

Vi begynte aldri med prevensjon etter lillemor ble født, og ble gravide uplanlagt, men ikke sjokkerende i februar i år. Mistet i april, og ble gravide igjen etter en menstruasjon. Vi kunne ikke ha blitt gravide tidligere, for jeg blødde fortsatt etter spontanaborten da eggløsning kom igjen. Mistet igjen i juli, og deretter klaffet det etter en menstruasjon igjen. Nå er vi 13 uker på vei.. :) Hvis jeg virkelig går inn for det, så virker det som jeg blir gravid rimelig kjapt. Men jeg har verre for å holde på spirene </3

PP2 denne gangen.. PP1 tidligere.. og veldig takknemlig for det :)

Lurer litt på hvor lenge dere prøvde før det klaffet? :)
Jeg sluttet på p-piller i mars for å få kroppen inn i riktig syklus osv til vi skulle starte prøvingen i sep :) vi glapp litt og den satt på første forsøk i aug :p Må nok utsette muntlig eksamen i starten av juni :)
Jeg og min x samboer prøvde i 2-3år uten hell... Jeg skulle på sjekk for å sjekke om alt var i orden med meg etter det ble slutt, men jeg ville ikke vite.. Hatt masse sex å hoppa av i svingen etter den tid, uten å bli gravid. Begynte på p-pilla igjen når jeg begynte på skole, for å ha mer kontroll på mens.. Ble gravid, hoppa av i svingen og p-pilla, men den ene gangen kom han i meg, og vips... Så dette lille mirakelet har virkelig bestemt seg for å komme tenker jeg. Mot alle odds...

Jeg og min x samboer prøvde i 2-3år uten hell... Jeg skulle på sjekk for å sjekke om alt var i orden med meg etter det ble slutt, men jeg ville ikke vite.. Hatt masse sex å hoppa av i svingen etter den tid, uten å bli gravid. Begynte på p-pilla igjen når jeg begynte på skole, for å ha mer kontroll på mens.. Ble gravid, hoppa av i svingen og p-pilla, men den ene gangen kom han i meg, og vips... Så dette lille mirakelet har virkelig bestemt seg for å komme tenker jeg. Mot alle odds...
Ja, her er det en liten en som virkelig vil bli en del av familien :)

Uff! :( det må være så ufattelig vondt.. er mange som har mistet. . Så man kjenner jo på angsten selv også! Er du gravid igjen eller prøver dere?
Ja, var utrolig mange med termin i mai(som meg) som mista.. Vi prøver igjen, skal ha TR om 2-3 dager, satser på at jeg heller får pos.test :) Er i pp3 nå

PP4 denne gangen:) føltes lenge når det klaffet på første forsøk sist gang, men er jo ingenting i forhold til dere som har prøvd lenge. Er så glad på deres vegne at deg endelig har klaffet:)

Back
Topp