Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det stemmer... for alt i alt har vi venta sikkert like lenge som dere... selv om kun 3pp før Munin (+ 15 uker "forjeves" graviditet) og 16pp etter Munin har vært aktive.... men har aldri brukt prevensjon og yngste levende et 4 år. .. såååeh jah! Går ikke så veldig fort at det gjør n
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆
Jeg og min x samboer prøvde i 2-3år uten hell... Jeg skulle på sjekk for å sjekke om alt var i orden med meg etter det ble slutt, men jeg ville ikke vite.. Hatt masse sex å hoppa av i svingen etter den tid, uten å bli gravid. Begynte på p-pilla igjen når jeg begynte på skole, for å ha mer kontroll på mens.. Ble gravid, hoppa av i svingen og p-pilla, men den ene gangen kom han i meg, og vips... Så dette lille mirakelet har virkelig bestemt seg for å komme tenker jeg. Mot alle odds...Lurer litt på hvor lenge dere prøvde før det klaffet?
Jeg sluttet på p-piller i mars for å få kroppen inn i riktig syklus osv til vi skulle starte prøvingen i sepvi glapp litt og den satt på første forsøk i aug
Må nok utsette muntlig eksamen i starten av juni
![]()
Ja, her er det en liten en som virkelig vil bli en del av familienJeg og min x samboer prøvde i 2-3år uten hell... Jeg skulle på sjekk for å sjekke om alt var i orden med meg etter det ble slutt, men jeg ville ikke vite.. Hatt masse sex å hoppa av i svingen etter den tid, uten å bli gravid. Begynte på p-pilla igjen når jeg begynte på skole, for å ha mer kontroll på mens.. Ble gravid, hoppa av i svingen og p-pilla, men den ene gangen kom han i meg, og vips... Så dette lille mirakelet har virkelig bestemt seg for å komme tenker jeg. Mot alle odds...
Uff!Pp2, men mistet![]()
Ja, var utrolig mange med termin i mai(som meg) som mista.. Vi prøver igjen, skal ha TR om 2-3 dager, satser på at jeg heller får pos.testUff!det må være så ufattelig vondt.. er mange som har mistet. . Så man kjenner jo på angsten selv også! Er du gravid igjen eller prøver dere?
Lykke til!!Ja, var utrolig mange med termin i mai(som meg) som mista.. Vi prøver igjen, skal ha TR om 2-3 dager, satser på at jeg heller får pos.testEr i pp3 nå