Hvilken PP klaffet det for dere?

tok av p-plaster i midten av juli. fikk positiv test i slutten av august :)

Tok ut hormonspiralen i midten av juli og fikk positive tester den 18. og 19.september. Så det klaffet på PP2. :-)

Rakk såvidt å slutte på p-pilla før den satt her, slutta 11.august og må ha blitt gravid rundt 1 uke etterpå faktisk :p

pp 24.. her tar ting tid ;-)
på et vis godt å høre at det ikke bare er hos oss det tar litt tid.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆

på et vis godt å høre at det ikke bare er hos oss det tar litt tid.

Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.

... den som venter på noe godt... :-)

...Den som venter på noe godt... :-)
Håper virkelig det stemmer... for alt i alt har vi venta sikkert like lenge som dere... selv om kun 3pp før Munin (+ 15 uker "forjeves" graviditet) og 16pp etter Munin har vært aktive.... men har aldri brukt prevensjon og yngste levende et 4 år. .. såååeh jah! Går ikke så veldig fort at det gjør n

Sluttet på pillen i juni/juli, hadde en syklus uten pille, så satt spiren i starten av august :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

tok ut p stav januar 2013 hadde sa juni 13 og i feb. klaffet ca 6 mnd etter ;)

Tror jeg er ekstremt fruktbar! :p
Her blir det 3 tette og de to siste har vært et "uhell".
Da jeg skulle ha nr.1 og nr. 2 ble jeg gravid på første forsøk :)

Tok ut hormonspiral slutten av mars 2013, ammet t.o.m oktober 2013, og spiren satt september 2014. Hadde mye 'annet' i prøveperioden, bl.a. totalrenovering av hus fra januar til juni 2014, og syk hest fra februar til avliving i beg av mai - så var nok mye som påvirket i negativ retning midt oppi prøving.. når ting roet seg og 'hode og kropp' kom på plass, ja, da satt spira

Pp1 :)

Vi hadde noen mnder hvor jeg ikke gikk på plaster, før vi skulle begynne å prøve :) klaffa på første forsøk etter det :)

Vi har 18 pp bak oss. Klaffet på første forsøk med prøverør :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp