Så koseligPoden og jeg har laget armebånd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligPoden og jeg har laget armebånd![]()
Oi da. Lyner det også?Nei skulle du hørt.. her tordner det sånn helt plutselig så hele huset rister.
Her blåser det og regner.JøssenavnDette været altså
Klart eg skal sjå detNoen som skal se jakten på kjærligheten ? Tror det er finale i dagEdit: siste valg.
Samme herHer blåser det og regner.
Ja.. har vært fint hele dagen. Litt regn og vind men sol mest. Haglet litt også tidligere. Men nå kom det bare ett kjempe brak fra intet... og stille vart det... snålt..JøssenavnDette været altså
Mannen sa det lynte da han var på jobb... hadde ikke jeg sett...Oi da. Lyner det også?
Så noen veldig sorte skyer når vi kom hjem i dag.Nei skulle du hørt.. her tordner det sånn helt plutselig så hele huset rister.
Så braKlart eg skal sjå detVekas høgdepunkt
![]()
Skikkelig surt :/Samme her![]()
Syns det er så ubehagelig når en ser lynet!!Mannen sa det lynte da han var på jobb... hadde ikke jeg sett...
Men var bare ett kjempe langt brak... virker som det ble stille igjen...Så noen veldig sorte skyer når vi kom hjem i dag.
Hadde ikke forundret meg om det brått begynte her også
Vi får se hva jeg gjørEhhh, JA![]()
Tok ikke bilder i dagFå se!?![]()
Nei jeg synes det var gøy jegPrøver å lære han slik at du skal slippe?
Oki, neste gang daTok ikke bilder i dag
Kanskje det har gitt seg...Men var bare ett kjempe langt brak... virker som det ble stille igjen...
Pleier tenne opp i ovnen lage en kopp 1-2-3 kakao og kose meg med masse stearin lys... tok feil er ikke over.. braket nå igjen..Syns det er så ubehagelig når en ser lynet!!
Kom ett brak til nå... spørs om det tar seg opp... men ikke sett lynet enda da... så tordner nok fælt ett sted...Kanskje det har gitt seg...
Så koseligPleier tenne opp i ovnen lage en kopp 1-2-3 kakao og kose meg med masse stearin lys... tok feil er ikke over.. braket nå igjen..