Slik at han kan lage til deg siden du lager til han?Nei jeg synes det var gøy jegMen greit han kan det han også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik at han kan lage til deg siden du lager til han?Nei jeg synes det var gøy jegMen greit han kan det han også
Så koseligFå se!
Var redd når jeg var yngre, men må prøve å vri det til noe positivt så går det greit. Syns lynet ser så fasinerende ut.Så koselig
Liker torden, jeg
Hehe kanskje det,Slik at han kan lage til deg siden du lager til han?
Der sa du noe! Tror jeg skal lage meg en kopp kakao eller en kopp chai latte. Hmm kakao eller chai?Pleier tenne opp i ovnen lage en kopp 1-2-3 kakao og kose meg med masse stearin lys... tok feil er ikke over.. braket nå igjen..
Lynet hater jeg.. Når jeg ser det på kryss og tvers på himmelen. Grøss. Er det bare torden, går det fintVar redd når jeg var yngre, men må prøve å vri det til noe positivt så går det greit. Syns lynet ser så fasinerende ut.
Jeg hadde gått for kakao, men har aldri smakt chaiDer sa du noe! Tror jeg skal lage meg en kopp kakao eller en kopp chai latte. Hmm kakao eller chai?
Tok visst likevelOki, neste gang da![]()
Kakao , ffor dt skal jeg ha.Der sa du noe! Tror jeg skal lage meg en kopp kakao eller en kopp chai latte. Hmm kakao eller chai?
Da blir det kakaoJeg hadde gått for kakao, men har aldri smakt chai![]()
Er bare torden nå... pleier ikke være så mye torden og lyn ute her.Lynet hater jeg.. Når jeg ser det på kryss og tvers på himmelen. Grøss. Er det bare torden, går det fint![]()
Kakao it is !Kakao , ffor dt skal jeg ha.
Med sånne Loom Bands?Poden og jeg har laget armebånd![]()
Torden er litt koselig noen gangerEr bare torden nå... pleier ikke være så mye torden og lyn ute her.
Tror dere sånne loom bands passer rundt bleiene på en bleiekake?Med sånne Loom Bands?![]()
Haha gjør det? Få seVet dere hva som "irriterer" meg litt?
Dersom man skriver "???" på PC'n blir det bare 3 spørsmålstegn, men gjør man det på appen blir det en slik fin smily med spørsmålstegn i hodet...
Jakten er jo så koseligSå braAlle andre ser master chef
![]()
lFlink jenteKakao it is !![]()
Så fine